Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2013 #21 Skrevet 9. juli 2013 Hva er egentlig forskjellen? Når bruker man pule og når knulle? For meg som utenlandsk er det litt vanskelig å finne ut selv. Anonymous poster hash: 6b563...12b Vel, når folk sitter og snakker om knulling så høres det ut for meg som er trønder at de skjemmes over å snakke om sex. Det skal være puling, med tjukk l.
ninuska_ Skrevet 10. juli 2013 #22 Skrevet 10. juli 2013 Tråden er ryddet for avsporinger, og noen innlegg har blitt fjernet som et ledd i ryddingen. ninuska_, mod
Gjest Lille-pus Skrevet 10. juli 2013 #23 Skrevet 10. juli 2013 Elske er sakte, romantisk og bleh. Pule og knulle er raskt, rått og digg. :D Du burde prøve å elske en hel natt til ende, Mortem. Bygge opp kraftig lidenskap og kathet som ikke må utløses umiddelbart. Romantisk ? Ja, når mennesker respekterer hverandre og møtes med guarden nede, åpne for hverandre. Ikke noe problem med en kjappis dann og vann, men i ærlighetens navn vil jeg jo mye heller ha tiden. Bære og nære lidenskapen i timesvis. Være varm hud og omsorg mot varm hud og lidenskap. To nakne sjeler sammen. Elske med hele mennesket, både kropp og sjel. Varm lidenskap i timesvis. Sove litt, våke og være nær en helt spesiell mann... tenne lidenskapen på nytt... varmt, nært, inderlig. Omsorg, nærhet og lidenskap for hverandre. Jadda, jeg er vel 'one of a kind', men jeg liker det.
Gjest Eurodice Skrevet 10. juli 2013 #24 Skrevet 10. juli 2013 Du burde prøve å elske en hel natt til ende, Mortem. Bygge opp kraftig lidenskap og kathet som ikke må utløses umiddelbart. Romantisk ? Ja, når mennesker respekterer hverandre og møtes med guarden nede, åpne for hverandre. Ikke noe problem med en kjappis dann og vann, men i ærlighetens navn vil jeg jo mye heller ha tiden. Bære og nære lidenskapen i timesvis. Være varm hud og omsorg mot varm hud og lidenskap. To nakne sjeler sammen. Elske med hele mennesket, både kropp og sjel. Varm lidenskap i timesvis. Sove litt, våke og være nær en helt spesiell mann... tenne lidenskapen på nytt... varmt, nært, inderlig. Omsorg, nærhet og lidenskap for hverandre. Jadda, jeg er vel 'one of a kind', men jeg liker det. Lille-pus, du beskriver så mesterlig hva et kjærlig forhold kan være. Det er slik jeg også ønsker, gjensidighet to sjeler sammen. Nå blir jeg lengselsfull og litt trist. Det er så lenge siden...
Gjest badeand1 Skrevet 10. juli 2013 #25 Skrevet 10. juli 2013 Du burde prøve å elske en hel natt til ende, Mortem. Bygge opp kraftig lidenskap og kathet som ikke må utløses umiddelbart. Romantisk ? Ja, når mennesker respekterer hverandre og møtes med guarden nede, åpne for hverandre. Ikke noe problem med en kjappis dann og vann, men i ærlighetens navn vil jeg jo mye heller ha tiden. Bære og nære lidenskapen i timesvis. Være varm hud og omsorg mot varm hud og lidenskap. To nakne sjeler sammen. Elske med hele mennesket, både kropp og sjel. Varm lidenskap i timesvis. Sove litt, våke og være nær en helt spesiell mann... tenne lidenskapen på nytt... varmt, nært, inderlig. Omsorg, nærhet og lidenskap for hverandre. Jadda, jeg er vel 'one of a kind', men jeg liker det. Neitakk. Er ikke noe for meg i det hele tatt. Det du beskriver her ler jeg bare av for det er så langt unna meg som det kan komme. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #26 Skrevet 10. juli 2013 Æææææsj begge ordene får meg til å kaste opp. Jeg sier ha seg eller utføre samleie. Anonymous poster hash: 651ce...94d 1
Gjest Eurodice Skrevet 10. juli 2013 #27 Skrevet 10. juli 2013 (endret) Jeg har hørt barn som sier "sexe" om å ha sex, samleie altså. Fabelaktig ord . De er nok for unge til å vite om diverse utfoldelser. Endret 10. juli 2013 av Arabella
Gjest sweetsugar Skrevet 10. juli 2013 #29 Skrevet 10. juli 2013 Er det forskjell da? jeg sier begge deler
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #30 Skrevet 10. juli 2013 Knulling = jukking. Puling = Sex over gjennomsnittet hardt. Samleie = Sex under gjennomsnittet hardt. Elske = Sakte og klissete. Rumpekjøring = Analsex. Suging = Oralsex utført på penis. Slikking = Oralsex utført på vagina. Rimming = Oralsex utført i rauen. Sånn, nå har vi det ut av verden. Anonymous poster hash: c9104...713
Cathrine88 Skrevet 10. juli 2013 #31 Skrevet 10. juli 2013 Æææææsj begge ordene får meg til å kaste opp. Jeg sier ha seg eller utføre samleie. Anonymous poster hash: 651ce...94d Utføre samleie faktisk. I hvilken sammenheng bruker du det?For meg er det ingen forskjell på de to ordene.
Drizzt Skrevet 10. juli 2013 #33 Skrevet 10. juli 2013 (endret) Æææææsj begge ordene får meg til å kaste opp. Jeg sier ha seg eller utføre samleie. Anonymous poster hash: 651ce...94d Unnskyld - utføre samleie høres ut som noe Sheldon Cooper ville si eller en jurist for den saks skyld. Ha deg bruker jeg og, så søt som det høres ut. Endret 10. juli 2013 av Drizzt
Gjest Raindrops Skrevet 10. juli 2013 #34 Skrevet 10. juli 2013 Jeg skiller ikke mellom de to ordene.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #35 Skrevet 10. juli 2013 Knulling = jukking. Puling = Sex over gjennomsnittet hardt. Samleie = Sex under gjennomsnittet hardt. Elske = Sakte og klissete. Rumpekjøring = Analsex. Suging = Oralsex utført på penis. Slikking = Oralsex utført på vagina. Rimming = Oralsex utført i rauen. Sånn, nå har vi det ut av verden. Anonymous poster hash: c9104...713 Ja, takk for det. Da jeg googlet jukking, så kom dette http://www.nrk.no/nordnytt/domt-for-jukking-mot-politiet-1.7414918 Har aldri hørt ordet før, men regner med at det er vulgært? Anonymous poster hash: 6b563...12b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #36 Skrevet 10. juli 2013 Ja, takk for det. Da jeg googlet jukking, så kom dette http://www.nrk.no/nordnytt/domt-for-jukking-mot-politiet-1.7414918 Har aldri hørt ordet før, men regner med at det er vulgært? Anonymous poster hash: 6b563...12b Å jukke er det bikkja gjør på benet ditt når den er kåt. Anonymous poster hash: 9f0b0...f66
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #37 Skrevet 10. juli 2013 Å jukke er det bikkja gjør på benet ditt når den er kåt. Anonymous poster hash: 9f0b0...f66 Å, takk. Hehe. Turn-off for meg. Snakker ikke om bikkja, men når en mann gjør det. Anonymous poster hash: 6b563...12b
FangeLiv Skrevet 10. juli 2013 #38 Skrevet 10. juli 2013 Du burde prøve å elske en hel natt til ende, Mortem. Bygge opp kraftig lidenskap og kathet som ikke må utløses umiddelbart. Romantisk ? Ja, når mennesker respekterer hverandre og møtes med guarden nede, åpne for hverandre. Ikke noe problem med en kjappis dann og vann, men i ærlighetens navn vil jeg jo mye heller ha tiden. Bære og nære lidenskapen i timesvis. Være varm hud og omsorg mot varm hud og lidenskap. To nakne sjeler sammen. Elske med hele mennesket, både kropp og sjel. Varm lidenskap i timesvis. Sove litt, våke og være nær en helt spesiell mann... tenne lidenskapen på nytt... varmt, nært, inderlig. Omsorg, nærhet og lidenskap for hverandre. Jadda, jeg er vel 'one of a kind', men jeg liker det. Eh, det går an å ha varm hud mot varm hud og være nakne sjeler sammen uten at det skal vare i timesvis med innebygde sovepauser.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #39 Skrevet 10. juli 2013 Eh, det går an å ha varm hud mot varm hud og være nakne sjeler sammen uten at det skal vare i timesvis med innebygde sovepauser. Javisst, jeg knuller alltid med både kropp og sjel iallefall. Anonymous poster hash: 9f0b0...f66
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #40 Skrevet 11. juli 2013 for meg er puling vanlig sex, knulling er i mine ører "skal ta deg fort og hardt i den våte fitta di" Anonymous poster hash: e8c37...6ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå