Gå til innhold

Volumpudder til hår

Nerine_

Anbefalte innlegg

Har akkurat klippet med endel kortere og trenger ett volumpudder. Hvilket burde jeg kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Osis er vanskelig å få vasket ut........det sitter som lim. Derfor bruker jeg det ikke lengre, selv om jeg var fornøyd med effekten.

Men det er det eneste som ikke har gitt meg "elektrisk" hår, da. Sugardust sin er helt sprø på det, og jeg liker heller ikke L`Anza sin.

Anonymous poster hash: 7dd99...1b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Jeg har bare prøvd Osis og Daviness.

Hvordan fungerer spray i forhold? Jeg synes det er vanskelig å få pudderet på rett sted, om dere skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Jeg har bare prøvd Osis og Daviness.

Hvordan fungerer spray i forhold? Jeg synes det er vanskelig å få pudderet på rett sted, om dere skjønner?

jeg "løfter" håret og legger det litt til siden også sprayer jeg røttene... gjør slik på begge sidene og bak (på "toppen" av hodet) ..så venter jeg litt før jeg masserer det inn... Jeg har riktig nok langt hår da, men får fint volum av denne sprayen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tips til Osis er å tape igjen halve av alle hullene:) Løft opp litt av håret og dryss litt under. Mye enklere å få vasket det ut da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med hårpudder og slitasje på håret egentlig? Og kan hodebunnen reagere på det, for det er visse ting hodebunnen min ikke er særlig glad i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sweetsugar

Hvorfor ikke bruke hårspray? Mye enklere også trur jeg det blir litt mindre fett en pudder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bruke hårspray? Mye enklere også trur jeg det blir litt mindre fett en pudder..

Ja jeg vet ikke, så bare frisøren brukte det da jeg klipte meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sweetsugar

Ja jeg vet ikke, så bare frisøren brukte det da jeg klipte meg :)

Åja, frisøren har brukt det på meg også, og det funker veldig bra, men mitt hår ble hvertfall veldig fett og ekkelt av det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Hårpudder funker mye bedre på mitt hår enn hårspray. Og mister det litt volum utover dagen er det bare å rufse det opp igjen. Om det gjøres på riktig måte skal det ikke virke fett, men jeg synes Osis gjør det litt glattere og liksom mer fett enn den jeg har brukt. Den heter k-style chalk og er fra et merke som heter Lakmé cosmetics. Ikke testet på dyr heller, noe Osis gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg er så gærn at jeg bruker osis pulver og hårspray ....... jeg har volum i håret;P men jeg har langt tykt hår så m¨å ha dobbel dose .

Anonymous poster hash: eb221...cf1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er det med hårpudder og slitasje på håret egentlig? Og kan hodebunnen reagere på det, for det er visse ting hodebunnen min ikke er særlig glad i.

Jeg reagerer på tørrshampoen fra sexy hair. Den inneholder leire, noe frisøren min sa ikke var bra for min hodebunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Murica

På slike som meg for eksempel, som har det som kalles "fint hår", så holder hårspray i ca 20 minutter før håret blir flatt igjen. Bruker jeg halve hårspray flaska holder det seg kanskje i en time. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sweetsugar

På slike som meg for eksempel, som har det som kalles "fint hår", så holder hårspray i ca 20 minutter før håret blir flatt igjen. Bruker jeg halve hårspray flaska holder det seg kanskje i en time. =)

Jeg har også ganske fint hår, men jeg pleier å tupere det litt, ¨ føne det med litt hårspray i, og da holder det ganske greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg kjøpte på dagligvarebutikken og det var helt greit. En venninne som brukte Osis sa det var enklere å vaske ut også, hun testet mitt.

Anonymous poster hash: 05b90...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Osis sin før, nå har jeg en sånn got2be.. Tror ikke den er så veldig bra, men går jo an å prøve! Koster jo ikke all verdens :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Sexy Hair sin før, eller batiste tørrshampo. Men for litt siden kjøpte jeg meg Tigi sin tørrshampo, syns den funker mye bedre, og lett å vaske ut, samt mer "usynlig" syns jeg. De andre kan fort gi ett gråskjær på mitt mørke hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...