Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min første menstruasjon denne mnd starten den 12 juni frem til 18 juni. Hadde ubeskyttet sex to dager etterpå i den "sikre perioden". Har vært litt uansvarlig og "hoppet av svingen" tiden etterpå. Den 6 juli fikk jeg en blødning som varte hele dagen, den var lys rød og inneholdt klumper, typisk mensenklumper. Jeg har vært veldig følelsesmessig og hatt humørsvingninger både før og etter blødningen. Da jeg sto opp dagen etterpå var jeg skikkelig kvalm (det er oppkast og sykdom i familien så det kan være grunnen), og det var nesten som mensenkvalme sett bort fra krampene, det varte helt til i går kveld.

Samtidig har jeg hatt vondt i ledd og spesielt i korsryggen og føler meg generelt veldig sliten og trøtt. Jeg har uregelmessig menstruasjon og i følge WomanLog er min gjennomsnittlige sykluslengde 47, min neste menstruasjon skal komme den 29 juli og jeg har ikke tålmodighet til å vente så lenge.

Jeg lurer på om den blødningen var en festeblødning? Jeg har aldri opplevd å ha blødninger mellom menstruasjonene, jeg bruker ikke p-piller eller annen for for prevensjon. Kan det være symptom på en graviditet, etter kun 2-3 uker? Og når bør jeg ta en graviditetstest?

Hilsen en småredd jente.

Anonymous poster hash: ca860...244

Anonymous poster hash: ca860...244

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...