AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Ja, hvordan gjør man egentlig det best mulig? Noen tips? Tenker det er greit å ha en viss tanke om hvordan jeg skal gjøre det før dagen kommer. Anonymous poster hash: bf450...6fd
Djungelvrål Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 virker som om noen har med seg forloveren inn på do
panic-attack Skrevet 9. juli 2013 #3 Skrevet 9. juli 2013 Haha dagens, en får bare gnure den sammen som best man kan
marihihia Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 Haha, denne har jeg tenkt mye på! Jeg har kjole ned stort tyllskjørt i mange lag, og med langt slep. Heldigvis har de handikapdo på hotellet vi skal ha feiringen;) og jeg må ha med noen hver gang!
Gjest Adriane Skrevet 9. juli 2013 #5 Skrevet 9. juli 2013 Jeg husker ikke hvem, men noen nevnte at det lønner seg å sitte "feil vei" på toalettet? (Ikke at jeg aner om jeg får det til, men det høres logisk ut at det er enklere da)
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #6 Skrevet 9. juli 2013 Brudar bajsar inte. Noe lærer man da på KG. Anonymous poster hash: aece2...404 2
MissEi Skrevet 9. juli 2013 #7 Skrevet 9. juli 2013 Brudar bajsar inte. Noe lærer man da på KG. Anonymous poster hash: aece2...404 hahahaha fantastisk
Mus-Katt Skrevet 9. juli 2013 #8 Skrevet 9. juli 2013 Jeg hadde ganske langt slep, og var litt bekymret for dette. Men etter 2 glass vin dreit jeg i det, og gikk på toalettet, tok tak rundt hele slepet, heiv det rundt meg og fram, slik at jeg satt med hele slepet i fanget, og så tok jeg papir og tøra meg, dro ned, slapp ned slepet, og gikk ut... =) Funka fett hele kvelden.
Petalouda Skrevet 9. juli 2013 #9 Skrevet 9. juli 2013 man sitter rett og slett bak frem, og det er ikke det spor vanskelig test det en gang hjemme, det er virkeliig ikke noe vanskelig 2
pusla Skrevet 9. juli 2013 #10 Skrevet 9. juli 2013 Jeg gikk nesten ikke på do glemte å drikke vann og glemte litt å gå på do og egentlig. Hadde ikke store slepet, men var egentlig holdinsaken, underskjørtet og fire lag i kjolen som gjorde det litt tricky, så jg tok med meg søs jeg.
skruf Skrevet 9. juli 2013 #11 Skrevet 9. juli 2013 (endret) Bestevenninna/forloveren min var med meg på do. Holdt kjolen opp mens jeg rygget meg inn.. (året etter var det min tur til å holde hennes kjole opp da hun var brud og måtte på do, og jeg var hennes forlover:)) Endret 9. juli 2013 av Pomperipossa
Gjest Eurodice Skrevet 9. juli 2013 #12 Skrevet 9. juli 2013 Jeg hadde ganske langt slep, og var litt bekymret for dette. Men etter 2 glass vin dreit jeg i det, og gikk på toalettet, tok tak rundt hele slepet, heiv det rundt meg og fram, slik at jeg satt med hele slepet i fanget, og så tok jeg papir og tøra meg, dro ned, slapp ned slepet, og gikk ut... =) Funka fett hele kvelden. 4
Pearl2.0 Skrevet 9. juli 2013 #13 Skrevet 9. juli 2013 Fikk forloveren til å samle alt stoffet og holde det opp foran Sikkert litt av et syn
Semydfe Skrevet 9. juli 2013 #14 Skrevet 9. juli 2013 Jeg måtte faktisk ha av hele stasen pga mange lag tyll, langt slep, underskjørt, korsett og en strømpebukse som gikk til opp under armene ;-) Det var strømpebuksa som skapte problemene...
Gjest Eurodice Skrevet 9. juli 2013 #16 Skrevet 9. juli 2013 haha, ble det litt for..bokstavelig? Jeg fikk mange rare bilder i hodet, kan du tro
Mulancholy Skrevet 9. juli 2013 #17 Skrevet 9. juli 2013 Det var ingen problem, forloveren hjalp meg å samle kjolen og slepet opp i undetskjørtet før hun gjekk ut og holdt vakt (husker ikkje heilt kvifor eg ikkje fekk låst døra, men fekk det til andre gangen) det var ikkje på langt nær så vanskeleg som eg hadde sett for meg... Eg hadde ikkje noko hold-in eller strømpebukser, det hadde nok gjordt det hakket meir komplisert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå