Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Hvor fort går det fra bestilling av kredittkort (feks 365privat) til det ligger i postkassen min? Evnt noen som er raskere enn andre?

Anonymous poster hash: cabec...ee2

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Du får i sånn forhåndsbetalt VISA på bensinstasjonen.

Skrevet

Lite er raskere enn SpendOn fra nærmeste Narvesen eller 7-Eleven.

Skrevet

Virker som TS har penge problemer, og derfor ikke har mulighet til å forhåndsbetale noenting.

AnonymBruker
Skrevet

Virker som TS har penge problemer, og derfor ikke har mulighet til å forhåndsbetale noenting.

Eller bare at hun trenger å handle noe på nett.

Anonymous poster hash: c3295...630

AnonymBruker
Skrevet

Og da er vel kredittkortgjeld det siste man trenger?!

Anonymous poster hash: 5aa3b...d82
Skrevet

Eller bare at hun trenger å handle noe på nett.

Og det får man ikke gjort med vanlig bankkort, der man har visa?

Og da er vel kredittkortgjeld det siste man trenger?!

Anonymous poster hash: 5aa3b...d82

Jepp. Du har helt rett.

Kredittkortgjeld er vel ikke gunstig i noen settinger..

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Du har helt rett.

Er ikke sikkert hun har bankkort, eller dekning på det akkurat nå. Dette vet vi ingenting om før TS evt returnerer til tråden.

Skrevet

Er ikke sikkert hun har bankkort, eller dekning på det akkurat nå. Dette vet vi ingenting om før TS evt returnerer til tråden.

Hvem er det som ikke har bankkort i 2013?

og hvis hun ikke har dekning, får hun heller ikke forhåndsbetalt noe spendon kort. Med mindre hun har kontanter. Men da kan hun sette de inn på konto, og VIPS så har vi dekning så slipper hun å skaffe kredittkort i det hele tatt...

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Du har helt rett.

Ikke hvis man har Visa Electron.

Og personlig så har jeg alltid kommet gunstig ut av kredittkortbruken min. 10% rabatt på grunn av det når jeg skulle kjøpe TV (uten at jeg betalte en kr i gebyr eller renter), 25% rabatt på XXL var det en annen gang (de håpte jo at jeg kom til å bruke penger jeg ikke hadde, men det gjorde jeg ikke). For ikke å snakke om å utsette en betaling ett par måneders tid, for å ta det når lønningen har kommet inn på konto. På den måte får jeg kjøpt noe når det faktisk er billig, og ingen renter de 2 månedene, eller gebyrer..

Joda, du KAN bruke kredittkortet ditt som en idiot. Men du kan også bruke det veldig smart.

Anonymous poster hash: a5d05...e5a

• Liker 1
Skrevet

Ikke hvis man har Visa Electron.

Anonymous poster hash: a5d05...e5a

Man får automatisk tilsendt visa når man fyller 18.

Er TS under 18, får hun ikke kredittkort ellers heller.

Skrevet

Man får automatisk tilsendt visa når man fyller 18.

Er TS under 18, får hun ikke kredittkort ellers heller.

Jeg og samboer har et visa electron-kort. Kan ikke brukes til netthandel o.l. men vi bruker det til f.eks. matinnkjøp. Ingen umulighet at TS har Visa electron selv om h*n er over 18.

• Liker 1
Skrevet

Jeg og samboer har et visa electron-kort. Kan ikke brukes til netthandel o.l. men vi bruker det til f.eks. matinnkjøp. Ingen umulighet at TS har Visa electron selv om h*n er over 18.

Har vel aldri sagt at det er umulig for TS å ha visa-electron.

Jeg sier det er mer usannsynlig at h*n ikke har visa.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har ikke noen pengeproblemer. Grunnen til at jeg ønsker et kredittkort fort, er fordi jeg skal reise på storbyferie og får lønn like etter at jeg kommer hjem. Så jeg klarer fint å få betalt fakturaen når den kommer, problemet er bare at jeg har litt mindre å rutte med på ferie enn det jeg ville ønsket :P Så nei, spendon-kort går ikke.

Men ingen har egentlig svart på spm mitt, for grunnen til hvorfor jeg ønsker kredittkort er ganske irrelevant.

TS

Skrevet

Nei, jeg har ikke noen pengeproblemer. Grunnen til at jeg ønsker et kredittkort fort, er fordi jeg skal reise på storbyferie og får lønn like etter at jeg kommer hjem. Så jeg klarer fint å få betalt fakturaen når den kommer, problemet er bare at jeg har litt mindre å rutte med på ferie enn det jeg ville ønsket :P Så nei, spendon-kort går ikke.

Men ingen har egentlig svart på spm mitt, for grunnen til hvorfor jeg ønsker kredittkort er ganske irrelevant.

TS

Å dra på ferie uten å ha en krone i lommepenger, ville jeg sett på som pengeproblemer..

Midlertidig kanskje, men et pengeproblem enn då.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem har sagt at jeg 'ikke har en krone i lommepenger'?

Ts

Skrevet

Jeg bestilte kredittkort fra Bank Norwegian for ikke så lenge siden. Bestilte en kveld og fikset pin-kode dagen etterpå, kortet lå i postkassa etter 3 dager hvis jeg ikke husker helt feil.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte kredittkort fra Bank Norwegian for ikke så lenge siden. Bestilte en kveld og fikset pin-kode dagen etterpå, kortet lå i postkassa etter 3 dager hvis jeg ikke husker helt feil.

Tusentakk for trådens eneste hjelpsomme svar! Det setter jeg stor pris på :) ts

• Liker 1
Skrevet

Hvem har sagt at jeg 'ikke har en krone i lommepenger'?

Ts

Har jo ikke planlagt noe særlig godt da hvis du ikke har nok.

AnonymBruker
Skrevet

Har jo ikke planlagt noe særlig godt da hvis du ikke har nok.

Fikk reisen i gave, ok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...