Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, dette er egentlig ikke så BIG DEAl, men nå har man jo kvinneguiden, og jeg ble litt nysgjerrig på hva andre mener er "rett" i dette tilfellet.

Det er gått 1 år siden det ble slutt mellom meg og eksen, jeg kommer meg sakte men sikekrt videre (dater andre osv) men det har vært et tøft år med mye frem og tilbake (bedt han om å komme tilbake, han kom tilbake etc). Nå har vi ingen kontakt, tildels på oppfordring av meg.

Han sendte meg ikke noen gratulasjon på brsdagen min, og selvom det var ventet, gjorde det meg litt trist. det er alltid hyggelig å få en gratulasjon, og dette er jo en person jeg er glad i, og i utgangspunktet ville vi prøve å være venner etter brudd (det funket bare ikke).

Så nå har han bursdag snart, skal jeg sende han en gratulasjon? Bare et kort; gratulerer med dagen!. Overhodet ikke fordi jeg venter noen respons, men jeg vil faktisk bare ønske han gratulerer og vise at det ikke er noen bitterhet fra min side, at jeg går videre.

Vil det tolkes sånn fra hans side?

Anonymous poster hash: 14ef1...5c9
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Send en gratulasjon du, det koster lite å være trivelig til eksen noen ganger. :fnise:

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg synes du kan sende en hilsen. At du ikke fikk noen hilsen av ham kan jo enten skyldes at du ikke ønsket kontakt eller at han glemte det.

Skrevet

Jeg hadde gratulert han.

Skrevet

Ok, dette er egentlig ikke så BIG DEAl, men nå har man jo kvinneguiden, og jeg ble litt nysgjerrig på hva andre mener er "rett" i dette tilfellet.

Det er gått 1 år siden det ble slutt mellom meg og eksen, jeg kommer meg sakte men sikekrt videre (dater andre osv) men det har vært et tøft år med mye frem og tilbake (bedt han om å komme tilbake, han kom tilbake etc). Nå har vi ingen kontakt, tildels på oppfordring av meg.

Han sendte meg ikke noen gratulasjon på brsdagen min, og selvom det var ventet, gjorde det meg litt trist. det er alltid hyggelig å få en gratulasjon, og dette er jo en person jeg er glad i, og i utgangspunktet ville vi prøve å være venner etter brudd (det funket bare ikke).

Så nå har han bursdag snart, skal jeg sende han en gratulasjon? Bare et kort; gratulerer med dagen!. Overhodet ikke fordi jeg venter noen respons, men jeg vil faktisk bare ønske han gratulerer og vise at det ikke er noen bitterhet fra min side, at jeg går videre.

Vil det tolkes sånn fra hans side?

Nei du må ikke sende melding. Ekser skal ikke søke kontakt med hverandre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du kan sende en hilsen. At du ikke fikk noen hilsen av ham kan jo enten skyldes at du ikke ønsket kontakt eller at han glemte det.

ja, nei ikke noe bitter i forhold til det altså:) jeg hadde rett før min bursdag sagt at han ikke skulle kontakte meg mer, så kom ikke som noe sjokk, men kanskje en bursdagsmelding kan åpne for at man kan sende en gratulasjon i ny og ne, er jo hyggelig det. Men blir jo usikker på alle disse eks-reglene. Det siste jeg vil er at en gratulasjon fra min side skal tolkes som "jeg savner deg og vil ha deg tilbake", for sånn er det ikke, det har vært sånn, men ikke nå lenger.

Skrevet

Vanligvis synes jeg godt man kan gratulere sine ekser, men i ditt tilfelle synes det som om det er gått for kort tid siden bruddet og at du enda ikke er over han - og da synes jeg ikke du skulle gjøre det. Han er ingen viktig person i livet ditt lengre.

AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis synes jeg godt man kan gratulere sine ekser, men i ditt tilfelle synes det som om det er gått for kort tid siden bruddet og at du enda ikke er over han - og da synes jeg ikke du skulle gjøre det. Han er ingen viktig person i livet ditt lengre.

nei? jeg er forsovet over han i den form av at jeg er inneforstått med at det ikke blir meg og han,og at det lenger ikke er noe jeg vil, jeg har begynt å gå videre og for meg er det eneste veien jeg vil og kan gå nå. Men det er klart at minner kan rippes opp i, og ting kan bli vondt igjen.

Jeg ønsker ikke å rippe opp i noe med en melding, det viktigste for meg nå er å kunne gå ut av dette med et hevet hodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...