Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en og en halv uke siden ble jeg med en kjempekjekk fyr hjem fra nach, og var der i en 7-8 timer før jeg dro hjem.. Vi pratet kjempelengde og lå og koste før vi hadde sex, så lå vi i senga og pratet en stund før jeg måtte dra fordi jeg skulle på jobb.

Jeg husker jeg hadde så utrolig lyst til å spørre om nummeret hans, men turte rett og slett ikke. Jeg ønsker som regel aldri å ha videre kontakt med en ONS og tenkte at sånn er det nok for han også, så jeg feiget ut og lot være å spørre. Nå angrer jeg veldig fordi vi kom så godt overens og den natten/morgenen må være den beste jeg har hatt på to år...

Uansett, mens vi pratet kom vi frem til at vi har en felles bekjent så etter noe leting fant hun ham til meg på Facebook. Jeg lurer på om jeg bare skal drite i alle hemninger og ta kontakt med ham, men hva skal jeg så skrive? Hadde dere mannfolk syntes det var ekkelt om en ONS tok kontakt ut av det blå? Jeg vet jo ikke akkurat så mye om han utover alder og noe fritidsinteresser og jobben, men kjenner at jeg faktisk vil møte ham igjen. Han jobber en del i utlandet og er borte i lengre perioder så jeg tenker at det kanskje haster litt om han i det hele tatt skal huske meg..

Anonymous poster hash: fdbd8...7b7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt. Vær ærlig og si at du vanligvis ikke tar kontakt med folk du har ONS med, og at du forstår om han føler det samme, men at du veldig gjerne vil treffe han igjen. Be han svare enten han er interessert eller ikke slik at du får det ut av verden.

Og om du tar kontakt via FB: Legg han til som venn først, og vent til han godtar, slik at meldingen din ikke forsvinner ned i den der innboksen mange aldri sjekker.

Anonymous poster hash: 365b8...ea2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt. Vær ærlig og si at du vanligvis ikke tar kontakt med folk du har ONS med, og at du forstår om han føler det samme, men at du veldig gjerne vil treffe han igjen. Be han svare enten han er interessert eller ikke slik at du får det ut av verden.

Og om du tar kontakt via FB: Legg han til som venn først, og vent til han godtar, slik at meldingen din ikke forsvinner ned i den der innboksen mange aldri sjekker.

Anonymous poster hash: 365b8...ea2

Helt enig her! Legg han til som venn først, vent til han godtar og send melding. I verste fall får du et avslag, men da vet du. Jeg sendte melding selv og den har sannsynligvis kommet i den andre innboksen, måneder har gått uten svar :(.

Anonymous poster hash: 68653...c67

Skrevet

Det er ikke creepy i det hele tatt! Go for it ;-)

• Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Er det ikke litt morsomt at du helt fint turte å være med en fremmed fyr hjem, ha sex med ham, men synes det er skremmende å skulle ta kontakt med ham etterpå?

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke litt morsomt at du helt fint turte å være med en fremmed fyr hjem, ha sex med ham, men synes det er skremmende å skulle ta kontakt med ham etterpå?

Hehe, kan se at du synes det.. Nye ting er vel alltid mer eller mindre skummelt :)

Takk for tipset når det gjelder å legge ham til som venn, det hadde jeg aldri tenkt på. Men synes nesten det virker verre.. åh blæ, problemer

Anonymous poster hash: fdbd8...7b7

Skrevet

Er ikke noe creepy i det. Er han ikke interessert i/klar for noe noe mer, skjer det ikke noe verre enn om du ikke hadde tatt kontakt i utgangspunktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...