Gå til innhold

Hvitt eller stål kjøleskap?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stålkomfyr, og innebygd oppvaskmaskin. Valget står mellom kjøleskap i stål (dom jeg i utgangspunktet hadde lyst på), men vurderer å heller kjøpe tilsvarende hvitt til en mye rimeligere pris. Resten av kjøkkenet er hvitt. Går det an? Noen dom kan gi meg noen synspunkt?

Anonymous poster hash: 9081e...1b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er finere med stål. Men du må jo bare ta det du vil ha og som du føler er det beste kjøpet :)

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg har stålkomfyr, og innebygd oppvaskmaskin. Valget står mellom kjøleskap i stål (dom jeg i utgangspunktet hadde lyst på), men vurderer å heller kjøpe tilsvarende hvitt til en mye rimeligere pris. Resten av kjøkkenet er hvitt. Går det an? Noen dom kan gi meg noen synspunkt?

fint med stål men ulempen er at det lett blir fingermerker som man til stadighet må tørke av. Du slipper det med hvitt kjøleskap

Skrevet

Når alle de andre hvitevarene er i stål, vil det nok se best ut med kjøleskap i stål.

Skrevet

Nå er det vel bare komfyr som er i stål.. Hva med hvitt kjøleskap med innslag av stål, som f.eks håndtak? Da blir det ikke nødvendigvis like dyrt som hele i stål, men likevel litt stil over det?

Gjest Badabing
Skrevet

fint med stål men ulempen er at det lett blir fingermerker som man til stadighet må tørke av. Du slipper det med hvitt kjøleskap

De fleste kjøleskap nå har vel antifingermerker-finish? Vi ga ingen blodpris for vårt, men det setter seg ikke fingermerker på det.

Jeg synes nok at hvitt kjøleskap til det kjøkkenet du beskriver blir litt feil,TS. Kanskje du heller kan se etter et brukt? Det hender også at det legges ut fine utstillingsmodeller, jeg kjøpte knallfint bad som hadde vært utstilling og betalte halv pris.

Skrevet

Når du har stål fra før av, så tror jeg stål ville sett finest ut :)

Skrevet

Sitter vel i stålfellen, så da er det vel ingen vei tilbake om en miks ikke føles for galt. Personlig bruker jeg hvitt da jeg anser det for å være en mer tidløs farge samt at stål kan forbli på indstrikjøkkenet.

• Liker 1
Skrevet

matchende er finest.

Skrevet

Jeg fordrar ikke stål-hvitevarer. Strukturen er stygg og det skal ikke mange fingermerkene til før det ser ut som halve byen har vært innom kjøkkenet. Så jeg ville benyttet sjansen til å begynne bytte over.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det ikke aktuelt å etterhvert bytte ut komfyr og ventilator, da disse er ganske nye. Kanskje jeg skal gå for hvitt med stålhåndtak...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...