Gå til innhold

handle klær på barnavdeling, 28 år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg er 28 år og veldig slank. Har liten rompe, og ingen bukser i str 25 sitter godt på meg. Dette er minste str på dameavd. Hvordan er det å kjøpe bukser på barneavd?

Anonymous poster hash: f1db0...0ce
Videoannonse
Annonse
Gjest slettetbruker
Skrevet (endret)

Du finner ofte bukser som er helt like som noen på dameavd, bare mindre og billigere.

Endret av Mephobia
  • Liker 3
Gjest celine
Skrevet

Det går da helt fint :) Modellene er ofte er bredere og kortere enn på dameavdelingen, men fordelen er at du kommer billigere utav det. Har faktisk handlet en del på barneavdeling, den gang jeg var ung og syltynn :fnise:

Skrevet

De sitter bra, er bare å prøve de største strrl, det funker for min del. Har handlet en del på barneavdeling og er selv 23 år :)

AnonymBruker
Skrevet

noen butikker å anbefale? liker at jeansene er trange nederst. hva er den største str på barneavd da? ts

AnonymBruker
Skrevet

jeg er 170 cm, blir buksene korte da? ts

Skrevet

nei da skulle de vel være akkurat passelige

Skrevet

jeg er 170 cm, blir buksene korte da? ts

Da må du nesten bare prøve. Jeg kan fint bruke 170 og jeg er ikke høyere enn 161.

Skrevet

Jeg er 35 år og kjøper nå og da topper i barneavdelingen. 167 cm og 57 kg. 170 passer fin-fint!

Skrevet

Det finnes en del jeans i både 24 og 23, har du prøvd de størrelsene? Jeg synes egentlig de største størrelsene på barneavdelingen ofte er litt større enn de minste på voksenavdelingen.

Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg vil anbefale å ta turen innom cubus:)

Skrevet

på Gina Tricot har de noen jeans som heter Kristen som finnes i str 24 :) ellers har jeg dårlig erfaring med barneavdelingbukser.. liker bukser som er litt tynne i stoffet og tighte, og synes hvertfall barnejeansene på H&M ikke har noe fin passform...

Gjest Blomst83
Skrevet

på Gina Tricot har de noen jeans som heter Kristen som finnes i str 24 :) ellers har jeg dårlig erfaring med barneavdelingbukser.. liker bukser som er litt tynne i stoffet og tighte, og synes hvertfall barnejeansene på H&M ikke har noe fin passform...

Helt enig ang den med barnebukser fra hm,men på hm sin nettbutikk kan man få bukser i str under 25. Ellers har jeg funnet ut at shortser kan være en fin ting :) Og så har man barnebukser på Cubus som jeg nevnte,og av erfaring har de veldig ofte det på salg. Jeg har fått fatt i bukser der på den nette sum av 99 kr :)

Skrevet

Jeg kjøpte en hvit basic longsleeve str. 12-14 år på H&M her om dagen, prøvde den selvsagt ikke. :ler: Har den på i dag, og den er for stor. Ikke like liten og tettsittende i XS som lignende gensere på voksenavdelingen på H&M.

Gjest Teora
Skrevet (endret)

Har selv handlet på barneavdelingen tidligere, men syns buksene kan bli litt korte (er ca 170). Men det er endel år siden, så det kan ha endret seg.

Har du forsøkt bikbok? De har ofte bukser i xxs, hadde det i hvertfall tidligere. Mulig cheap monday/weekday også kan ha noe for deg, selv om jeg bruker mindre størrelse der enn i mange andre merker. Men de har mye smalt med stretch, i hvertfall.

Men sikkert verdt å forsøke barneavdelinger også, tolvåringen kler seg jo så voksent for tiden, så det burde være mulig å finne en barneutgave av sorte skinnyjeans. :)

Edit: F.eks. fra Lindex: Sort jeans

Endret av Teora

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...