Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Trenger ny router, og aner ikke hva i alle dager jeg skal kjøpe. Det er så vanvittig stor forskjell i pris, og jeg vet ikke hva jeg trenger av ytelse og lignende, og håper noen av dere kan hjelpe meg?

Jeg bruker mobil og pc omhverandre, av og til nettbrett, så det er viktig at det klarer å håndtere 3 enheter.

Jeg bruker nettet mest til streaming og nyheter, vet ikke om det har noe å si.

Gjør heller ingen ting om det ikke koster over 600 kr.

Har dere noen gode forslag?

Anonymous poster hash: c86a9...44f
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spiller ikke noen stor rolle, har alltid hatt Linksys på 3 forskjellige lokasjoner og er fornøyd med det. Jeg har selv 3 gamingpcer, 2 laptops og telefoner hjemme og det er enkelt å sette oppe og endre på ting skulle det trengs.

Endret av Mus-Katt
AnonymBruker
Skrevet

Altså, ikke for å være slem, men bare for å være sikker TS, trenger du router (sånn som gjør om kabel-nettverk til trådløst nettverk) eller trenger du trådløst modem (sånn en kobler til i telefonuttaket og gjør at en får internett fra veggen)?

Anonymous poster hash: 55f1b...c50
AnonymBruker
Skrevet

d

:klo:

AnonymBruker
Skrevet

Altså, ikke for å være slem, men bare for å være sikker TS, trenger du router (sånn som gjør om kabel-nettverk til trådløst nettverk) eller trenger du trådløst modem (sånn en kobler til i telefonuttaket og gjør at en får internett fra veggen)?

Jeg trenger en router :)

Skrevet (endret)

Anbefaler http://www.prisguide.no/produkt/asus-rt-n66u-155016 eller den litt kraftigere http://www.prisguide.no/produkt/asus-rt-ac66u-166101

De er stabile og er lette og oppgradere programvaren på. De er enkle å sette opp, men har også masse avanserte funksjoner om du ønsker/trenger det. Stabile er de også - laster du mye ned med torrents feks. vil du neppe oppleve at routeren henger seg opp fordi du har så mange samtidige forbindelser

Endret av Inx
Skrevet

Litt for dyr for meg, men takk for svar! :)

Ettersom du streamer så trenger du en ruter som er stabil og ikke dropper forbindelsen din i ny og ne :)

AnonymBruker
Skrevet

Ettersom du streamer så trenger du en ruter som er stabil og ikke dropper forbindelsen din i ny og ne :)

Jo men tviler på at jeg må gi 900 kr+ for å unngå det :)

Skrevet

Jo men tviler på at jeg må gi 900 kr+ for å unngå det :)

Meget mulig, men det er lett å gjøre bomkjøp, det finnes masse dårlige og billige trådløse routere. Vips blir det enda dyrere når du må kjøpe en ny, kraftigere senere. Det er min erfaring i hvert fall

Skrevet

Meget mulig, men det er lett å gjøre bomkjøp, det finnes masse dårlige og billige trådløse routere. Vips blir det enda dyrere når du må kjøpe en ny, kraftigere senere. Det er min erfaring i hvert fall

Hm, det er sant. Men har uansett ikke råd til å strekke meg over 600 kr.

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke billigere å strupe inn på max antall seeds på hver torrent?

Anonymous poster hash: befd8...208

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...