kaktusfruen Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Når jeg kobler iphonen til macen og åpner iphoto får jeg ikke importere bildene fra kamerarullen slik jeg vanligvis gjør. Iphoto finner mobilen og den dukker opp som en enhet, men det er ingen bilder å importere. Står bare 0 nye bilder :/ Noen som vet hva som er galt?
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Nei, men har du sjekket iCloud om bildene ligger der?
kaktusfruen Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2013 Jeg har en gammel versjon av mac 10.6.8, og tror ikke jeg kan ha icloud da. Kan det være årsaken? at jeg må kjøpe oppgradering til macen og installere icloud før jeg overfører bilder fra iphonen?
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 (endret) Jeg har en gammel versjon av mac 10.6.8, og tror ikke jeg kan ha icloud da. Kan det være årsaken? at jeg må kjøpe oppgradering til macen og installere icloud før jeg overfører bilder fra iphonen? Det kan du prøve. Endret 9. juli 2013 av Gjest
Botch Skrevet 9. juli 2013 #5 Skrevet 9. juli 2013 Prøv å åpne Image Capture i stedet for IPhoto, og sjekk om bildene dukker opp der.
kaktusfruen Skrevet 10. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2013 Prøv å åpne Image Capture i stedet for IPhoto, og sjekk om bildene dukker opp der. Tusen takk! Det fungerte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå