Gå til innhold

www.perfecthome.no


magolia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har handlet masse der og er kjempe fornøyd :-) .

er vel kanksje litt dyrt men til gjengjeld finner man ikke de samme tingene i hvert hjem, noe jeg setter veldig stor pris på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er kjempe mye fint der :-) Jeg skal begynne å samle på "herregaard", det middagsservise de selger der, det er nydelig!Ellers er det mye fine lysestaker der. Det er vel litt dyrt der, men det er jo ting man ikke finner i vanlige butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ man ha homeparty for å få kjøpt varer der?

Jeg kunne tenkt meg å bestille katalog og eventuelt deretter bestille de produktene jeg ønsker - UTEN å være nødt til å lage en happening ut av det.

"Hater" homepartys... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ man ha homeparty for å få kjøpt varer der?

Jeg kunne tenkt meg å bestille katalog og eventuelt deretter bestille de produktene jeg ønsker - UTEN å være nødt til å lage en happening ut av det.

"Hater" homepartys... :wink:

du trenger ikke og ha party for og bestille varer. Bare ta kontakt med perfect home sitt kontor og hør hvem som selger det du bor for da kan du bestille hos den personen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv handlet mye der.

Men har mye som ikke er pakket ut enda. Vi er på husjakt og skal bytte ut alt det gamle vi har, men syns de har så utrolig mye fint, så jeg handler bevisst kun det jeg har sikklet på en stund. Og selvfølgelig i samme stilen, så alt skal være matchende og en enkelt.

Det er også flott med reklamasjoner der om nødvendig. De bytter og ordner opp.

Har fått mye skryt for de tingene jeg har fremme og de har vært godt brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult. Da er katalog bestilt, så satser jeg på å bestille direkte, uten party.

Hvordan er prisene? Det var en her som nevnte at det var ganske dyrt, men hva er dyrt? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...