Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest overtenker
Skrevet

Er det normalt at etter en stund vekk fra hverandre(h*n var på ferie en liten stund) blir det rart å se hverandre igjen? Var sammen hver dag i flere mnd, og når h*n kom hjem igjen, ble det veldig rart å se hverandre igjen. Må man tilvennes å se partneren igjen? Vil bare ha det som før ferieturen igjen, gamle rutiner osv.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sjømann som er vekke i 5 uker så hjemme 5 uker. Synes hver gang det er rart å se han igjenn etter de 5 ukene, men det er bare med det samme :)

Anonymous poster hash: b910c...7af
AnonymBruker
Skrevet

Da eksen min kom hjem fra utlandet var det veldig rart, føltes bare feil og var ikke sikker på at jeg hadde følelser lenger. Men det gikk over og ble tilnærmet normalt igjen :) Sier tilnærmet fordi vi møtte hverandre utenlands og ikke hadde vært sammen i Norge før.

Anonymous poster hash: d39e1...b39
Skrevet

Jeg og synst det er rart når han har vært borte i 3 uker på jobb. Blir nesten som om han er litt "fremmed". Det går seg heldigvis til etter en liten time :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det spesielt med eksen :) Tror det handlet litt om at "forestillingen" om ham ikke samsvarte helt med hvordan han faktisk var. Samtidig gikk det seg oftest til i løpet av noen timer eller dager. Har det bittelitt sånn med han jeg er sammen med nå også - men det skyldes kanskje mest at vi ikke har kjent hverandre så lenge. Så jeg vet liksom ikke alltid helt hvordan jeg skal forholde meg til ham med en gang. Men det går seg fort til.

Anonymous poster hash: 2bbb2...d73
Gjest oreokaka
Skrevet

Bodde omtrent sammen med kjæresten min i to år, før han måtte i militæret nå ifjor sommer. Var rart hver gang han kom hjem. Hendte jeg var usikker på følelsene mine også, siden jeg så han så lite. Men, nå er alt som normalt igjen :) Er glad for å ha han tilbake på fulltid!

Gjest overtenker
Skrevet

Han kom hjem igår, var med han da, og så dro han hjem for å sove. Idag var jeg også med han, er litt bedre idag men veldig rart enda. Håper det går over snart får ikke sovet sammen annet enn i helgene, og det er så uvandt siden vi pleier sove sammen hver eneste dag nesten. Nå er det snart ti dager siden vi har sovet sammen. Håper den "rare" følelsen går over snart, alt er bra, men er en veldig rar følelse bare. Gleder meg bare til å sove med han igjen og få alt sånn det skal være. GLEDER MEG TIL FERIEN ER OVER, faktisk!

Skrevet

Jeg GLEDER meg til kjæresten min kommer hjem fra ferien. Eller, han har ikke ferie, men han er borte. Uansett, har snart gått en måned og jeg er såå rastløs. Elsker den følelsen når han kommer tilbake, det føles ut som starten av forholdet, da vi var helt nyforelska. Sexen er fantastisk og følelsene er i sving... :) pluss at man er nervøs.

Gjest Gjest
Skrevet

Gleder meg til min kommer hjem igjen.. 2uker igjen :D tror det blir litt rart å se han igjen, er jo vant til å bruke hver dag sammen og det er første gang vi har vært så lenge fra hverandre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...