ara Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Driver å ser på denne vognen på Jollyroom.no. Men jeg synes informasjonen er litt dårlig. Jeg lurer bl.a på om den kan legges helt ned i ryggen? Og om fortbrettet også kan retttes ut slik at vognen blir lenger? Hvis dere skjønner...? Jeg er ikke så god på å forklare... Tenkte å ha vognen som sovevogn til barnehage. Kom gjerne med ris og ros om denne vogna hvis du har erfaring med den!
Gjest Magdalene Skrevet 9. juli 2013 #3 Skrevet 9. juli 2013 Om det bar er til å ha i bhg, hvorfor ikke bare kjøpe en stor brukt vogn på finn.no? Kjøpte en super bhgvogn til datteren min på finn.no til 350kr Gammel og falmet i fargen, men stødig og stor.
ara Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2013 Om det bar er til å ha i bhg, hvorfor ikke bare kjøpe en stor brukt vogn på finn.no? Kjøpte en super bhgvogn til datteren min på finn.no til 350kr Gammel og falmet i fargen, men stødig og stor. Fordi jeg vil at han skal ha comfort og en ordentlig vogn. Dessuten er lillebror eller lillesøster på vei, så da kan den evt arve vogna når den skal i barnehagen Ellers takk for tipset. Har sjekka masse på finn men tenker nok å kjøpe denne Basson vogna. Den er ikke dyr heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå