Teita Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Hei Hvilken vogn bruker dere som sovevogn i barnehagen? Vi har en Emmaljunga Mondial, som vi hadde tenkt å bruke, men den har dessverre blitt ødelagt, så da er jeg på desperat leting etter en god sovevogn vi kan ha i barnehagen. Jenta mi blir to år til høsten. Noen anbefalinger?
fruBeist Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Hva med vognen er ødelagt? Jeg jobber i barnehage og har vert borti sovevogner med hjul som nesten faller av, ryggstøtter det ikke går an å regulere, kallesjer som er helt løs, for å nevne noe. Det kan jo hende at den vognen du har kan brukes fortsatt.
Missy1 Skrevet 9. juli 2013 #3 Skrevet 9. juli 2013 Vi har en simo kombi. Gutten min er snart 3år, funker som fjell
Gjest Ompa Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 Jeg jobber og i barnehage, men om folk kommet med så herpa vogner så sender vi de hjem igjen. Så lenge vogna har 4 hjul, brems, kallesj som sitter nogenlunde, samt att fotstøttedelen ikke faller ned, og den er trillbar på ett fornuftig vis (inn og ut av vognskjul), så er det bra nokk. Personlig liker jeg simo sine godt, det er robuste vogner med god plass til barnet, som attpåtill holder i årevis. Om vogna er 20år gammel spiller ingen rolle, bare den står støtt og er trillbar. Ikke kjøp spiller ny vogn for å bruke i bhg, det er bortkastede penger, finn ei stødig brukt vogn.
Teita Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2013 Takk for svar! Det er kallesjen som er knekt. Den sitter jo på, men er løs og irriterer meg.
fruBeist Skrevet 9. juli 2013 #6 Skrevet 9. juli 2013 Takk for svar! Det er kallesjen som er knekt. Den sitter jo på, men er løs og irriterer meg. Den ødelagte kallesjen jeg har vert borti var helt løs, den måtte festes ved å stå i spenn på vogna. Foreldrene hadde fått beskjed, men de gjorde ikke noe med det. Men igjen, vognen tilhørte et barn som var på grensa til å slutte å sove i barnehagen så vi måtte bare krangle med den noen meget få uker. Om du får kallesjen opp og ned relativt greit så synes jeg du skal drøye og høre hva de sier i barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå