Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er blitt enige om at han ikke skal ha kontakt med 2 gamle venninner pga noen upassende meldinger til de, samt mye løgn og skjuling/sletting når det gjelder besøk/kommunikasjon mellom han og de.

Han har beholdt dem begge på FB, og der registrerer jeg at han kommenterer mye på deres statuser. For å opprettholde en viss kontakt antar jeg. Liker det ikke!

Anonymous poster hash: 21b89...be7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva, akkurat, har dere blitt enige om at "ikke ha kontakt" betyr? Vet han at det også inkluderer Facebook? (Noe det tydeligvis gjør for deg, og ville gjort for meg også.) Mitt råd til deg er å ta det opp med ham så fort som mulig, før du rekker å bli mer opprørt. Spør om han ser på Facebook-kommentarer som "kontakt" og forklar hvorfor det plager deg. Hvis han ikke skjønner hva du mener eller slutter etter at du har tatt det opp, bør du kanskje ta en runde med deg selv og se om dette virkelig er en mann som har respekt for deg, og som du ønsker å satse på?

AnonymBruker
Skrevet

Dette hørtes jo lovende ut. Begge deres oppførsel altså.

Ikke for å virke slem, men det virker som dere fortjener hverandre.

Anonymous poster hash: b1913...e14
AnonymBruker
Skrevet

Hva, akkurat, har dere blitt enige om at "ikke ha kontakt" betyr? Vet han at det også inkluderer Facebook? (Noe det tydeligvis gjør for deg, og ville gjort for meg også.) Mitt råd til deg er å ta det opp med ham så fort som mulig, før du rekker å bli mer opprørt. Spør om han ser på Facebook-kommentarer som "kontakt" og forklar hvorfor det plager deg. Hvis han ikke skjønner hva du mener eller slutter etter at du har tatt det opp, bør du kanskje ta en runde med deg selv og se om dette virkelig er en mann som har respekt for deg, og som du ønsker å satse på?

Vi diskuterte ikke hva "ingen kontakt" skulle bety, da jeg virkelig trodde det lå i ordets forstand. Han er heller ingen dumming.

Han tøyer grenser her, men hadde nok spilt uvitende om jeg hadde tatt det opp.

Dette viser liten respekt for meg, som også han har vist med de meldingene og løgner tidligere når det gjelder akkurat desse damene. Han klarer bare IKKE å la dem være helt...

Jeg tenker at jeg drar min kos etterhvert, orker ikke dette. Har heller ikke tenkt å fortelle han at jeg tenker dette, når han viser meg liten respekt så...

• Liker 1
Skrevet

La ham få ha kontakt med disse venninnene. Da finner du vel fort ut om forholdet mellom deg og ham er liv laga.

AnonymBruker
Skrevet

Dette hørtes jo lovende ut. Begge deres oppførsel altså.

Ikke for å virke slem, men det virker som dere fortjener hverandre.

Hvorfor fortjener jeg en mann som lyver til meg?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

La ham få ha kontakt med disse venninnene. Da finner du vel fort ut om forholdet mellom deg og ham er liv laga.

Jeg gidder ikke et sånn forhold, der han skal luske å lure bak ryggen min for de venninnene han "liker" så himla godt.

Da har jeg det bedre alene.

Om han har så vanskelig for å la dem være, vel da får han være mann nok å si til meg at han ikke kan velge de bort og at jeg da må få bestemme hva jeg vil..bli eller gå.

Skrevet

Jeg gidder ikke et sånn forhold, der han skal luske å lure bak ryggen min for de venninnene han "liker" så himla godt.

Da har jeg det bedre alene.

Om han har så vanskelig for å la dem være, vel da får han være mann nok å si til meg at han ikke kan velge de bort og at jeg da må få bestemme hva jeg vil..bli eller gå.

Nettopp :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor fortjener jeg en mann som lyver til meg?

Hvorfor fortjener han å bli pålagt tvang på denne måten? (Er det åpenbart, tror du?)

Eller bedre, hvorfor har han noen trang for å snakke med disse venninene?

Du ønsker å pålegge tvang og han ønsker å bryte de normale rammene.

..derfor fortjener dere hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor fortjener han å bli pålagt tvang på denne måten? (Er det åpenbart, tror du?)

Eller bedre, hvorfor har han noen trang for å snakke med disse venninene?

Du ønsker å pålegge tvang og han ønsker å bryte de normale rammene.

..derfor fortjener dere hverandre.

Tja, si det..kanskje det at han VIL ha kontakt med de venninnene viser at han egentlig ikke vil ha meg. Kanskje det betyr at jeg bare skal pakke snippsakene. Så kan han finne en dame som er god nok, som gjør at han glemmer venninne i den grad at han ikke føler for å flørte med de lenger, føler for å ha intime samtaler med de lenger.

Dog har denne mannen oppført seg på denne måten mot alle sine damer i forhold..

• Liker 1
Skrevet

Tja, si det..kanskje det at han VIL ha kontakt med de venninnene viser at han egentlig ikke vil ha meg. Kanskje det betyr at jeg bare skal pakke snippsakene. Så kan han finne en dame som er god nok, som gjør at han glemmer venninne i den grad at han ikke føler for å flørte med de lenger, føler for å ha intime samtaler med de lenger.

Dog har denne mannen oppført seg på denne måten mot alle sine damer i forhold..

Det er nok uansett lurt å snakke med ham. Kanskje vet han ikke at dette sårer deg.

Du sier ingenting om hva disse upassende meldingene til venninnene gikk ut på, eller om de ble besvart.

Hvordan reagerte jentene på meldingene fra ham?

Hvor gamle er dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...