AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Jeg har i lang lang tid ønsket å farge håret mitt, for å få en forandring og se hvordan jeg kler en annen hårfarge. Aldri har jeg farget håret mitt før, jeg har langt, rett og sort asiatisk hår ned til rumpa. Det eneste som stopper meg er: - jeg er redd for å slite håret mitt, slik at jeg er nødt til å klippe av lengden i ettertid(vil beholde lengden) - Jeg får ofte komplimenter for håret mitt, og er redd resultatet ikke blir så bra.... om jeg må farge dt tilbake til svart blir jo håret enda mer slitt ^ - Pengene. Det er jo kjempedyrt å både farge, vedlikeholde og kjøpe kur osv? Så, jeg bare lurer på hva DERE synes er penest på asiatiske jenter? Sånn helt ærlig. Er de penest med naturlig sort hår, brunt hår eller lysere toner? (skal ikke farge håret mitt helt blondt ) Skal sies at jeg er lys i huden og har ganske vestlige trekk i ansiktet mitt. Har ofte fått spørsmål om jeg er halvt norsk. Takker for alle svar Anonymous poster hash: ca248...518
FantasDick Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Som regel synes jeg asiatiske jenter er penest med mørkt/sort hår, men jeg synes mange kler lysebrunt også. 1
Eudyptula Skrevet 9. juli 2013 #3 Skrevet 9. juli 2013 Jeg synes asiatisk hår kan være veldig fint med innslag av brunt, du kan jo alltids prøve. Du har rett i at det vil slite på håret å fage det jevnlig, og det er dyrt. Jeg er brunette og drev selv med dette en periode, men tilslutt farget jeg alt tilbake til den originale fargen og klippet av alt det slitte...
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 Ikke gjør det, du vil angre på at du ødela det store nydelige svarte håret. 5
skyflakes Skrevet 9. juli 2013 #5 Skrevet 9. juli 2013 Brunt kan gå, men ikke farg håret blondt. Det ser bare utrolig falskt og rart ut. Jeg syns svart hår er finest på asiatere tho 5
Binta Ba Skrevet 9. juli 2013 #6 Skrevet 9. juli 2013 Du kan også prøve med noen klips med lysere farger for å få fargespill/striper, og se om du føler deg komfortabl med farger 3
roberta Skrevet 9. juli 2013 #7 Skrevet 9. juli 2013 Innslag av brune/røde striper synes jeg er veldig fint
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #8 Skrevet 9. juli 2013 Jeg har brunblonde striper i håret slik at når det er nybørstet så "glir" det inn i resten av det svarte og skaper litt "fargelek" som jeg så fint kaller:) Anonymous poster hash: 0e49a...28e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #9 Skrevet 9. juli 2013 Nå vet jeg ikke etnisiteten din, men en del koreanere og japanere farger håret i en rødlig brun tone, og det synes jeg kan være veldig fint. Du kan jo begynne med noen striper før du tar hele håret Anonymous poster hash: 33e87...562
Gjest Sakone Skrevet 9. juli 2013 #10 Skrevet 9. juli 2013 Selv synes jeg det er finest med naturlig svart hår. Men i asia, spesielt japan er det veldig vanlig at de fleste jenter farger håret med litt lysere/brunt innslag. Er et ønske om en forandring. Så hvis du farge det så synes jeg du skal farge det.
super-s Skrevet 9. juli 2013 #11 Skrevet 9. juli 2013 Jeg synes asiatere ofte er veldig fine med litt lysere striper i håret! Ikke helt blonde striper, men lysebrune! Det er ikke nødvendigvis så dyrt å holde vedlike heller.
Daxi Skrevet 14. juli 2013 #12 Skrevet 14. juli 2013 Jeg hadde anbefalt å bruke hårfarge som er tenkt for asiatisk hår. Jeg har prøvd mange og de er fantastiske. Anbefaler Palty...
Gjest Tigress Skrevet 15. juli 2013 #13 Skrevet 15. juli 2013 Eg synest ofte asiatar får slik guloransj farge på håret når dei fargar det, men om du får til brunt hår slik Eki har, så kan det funke. Eg synest likevel ho til venstre i headaren har finare hårfarge: http://www.ekiblog.com/
Red-Ruby Skrevet 15. juli 2013 #14 Skrevet 15. juli 2013 Enig med andre her, syns asiatiske jenter har nydelig svart hår, men fint med striper og lysere nyanser..helt blondt syns jeg ikke er like vakkert, selv om mange kler det også! Jeg har også naturlig veldig mørkt hår,og jeg kunne aldri tenkt meg å farge det blond, fordi det er så vanskelig å gå fra mørkt til lys! Det er faktisk veldig skadelig for håret, og du sier at penger bekymrer deg allerede, da bør du ikke gjøre det. For hvis du virkelig skal gå gjennom farging av mørk hår,, bør du investere MYE penger i det!
Pearl2.0 Skrevet 15. juli 2013 #15 Skrevet 15. juli 2013 Jeg ville heller ha prøvd noen striper for å få mer spill i håret dersom du er lei av helsvart. I stedet for å farge hele mener jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå