Gjest Mariahamm Skrevet 10. juli 2013 #21 Skrevet 10. juli 2013 Jeg ville ikke ha slør, så ville jeg likevel, men gidder ikke og har ikke tid til å finne det nå
Blådiamant Skrevet 10. juli 2013 #22 Skrevet 10. juli 2013 Jeg ville heller ikke ha slør, men da jeg prøvde det på i butikken følte jeg umiddelbart mer som en brud, så da blir det slør likevel. Betalte 990,-, kort slør med perler rundt kanten.
Petalouda Skrevet 10. juli 2013 #23 Skrevet 10. juli 2013 Jeg vet ikke om vi er like i alder Petalouda, men jeg er heller ingen ung brud, og jeg og samboeren har vært samboere i mange år nå. Har vært gift en gang før for mange år siden, brukte ikke slør da. Jeg tror det er bare vi som kan føle på hva som er riktig for oss. Jeg kom til at hva som har vært spiller ingen rolle, det er det vi har nå og som jeg er sikker på at vi alltid vil ha som er viktig og riktig. For meg var det derfor uaktuelt å gifte meg i en gammelros døv selskapskjole, så her blir det hvit kjole og hele pakka, og kanskje til og med slør. Dropper kirken da, gifter oss der hvor vi skal ha festen, fordi ingen av oss er spesielt kristne. Jeg er ganske sikker på at samboeren kommer til å digge det. Jeg er vel ikke kjent for å bry meg alt for mye om hva andre mener, går gjerne mine egne veier og gjør det jeg har lyst til selv. Jeg er fullstendig klar over at hodet mitt ikke alltid helt klarer å følge med på og forstå hvor gammel jeg faktisk har blitt, men jeg nekter også å måtte gå inn i en slik og slik rolle bare fordi jeg er så og så gammel. Jeg vil bare være meg jeg. Nja, dette ble jo mye mer enn jeg hadde tenkt. Poenget mitt er vel bare at jeg synes ikke du skal tenke på alder. Tenke på hva du selv føler, og jeg ser jo selvfølgelig poenget med din tilkommende som har så lyst til å se deg med slør. Hvis det er viktig for ham så er jo det en enkel glede å gi ham. Og du kan jo ta det av like etter vielsen. Sier hun som selv ikke har bestemt seg enda, fordi jeg er usikker på hva som er finest. tusen takk for solid støtte, og for at du minnet meg om at det faktisk til syvende og sist er JEG som er brud og skal eller ikke skal ha dette sløret på hodet jeg er sånn at jeg tar altfor mye hensyn til hva andre syns, og siden jeg er snart førti og har vært gift før og har to store unger er jeg redd andre skal syns det er upassende. men so what ? det er mitt hode for søren ................... og så ser jeg strengt på meg selv i speilet og sier til meg selv : DRIT i hva alle andre måtte mene, gjør som DU har lyst til. men så vet jeg ikke hva det er for jeg er ikke vant til å tenke sånn ..... *sukke*
Amanda C. Skrevet 10. juli 2013 #24 Skrevet 10. juli 2013 Hvordan lengde burde en ha på sløret?? Kjolen min er det maaaasse tyll på og da jeg prøvde et ganske tykt langt tyllslør følte jeg det var aaaaltfor mye tyll!!! kanskje kort hadde vært bedre, selvom jeg elsker lange
gullmedalje Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #25 Skrevet 11. juli 2013 Jeg trodde også det var lurt å ha et kort slør hvis kjolen er mye stoff. Da jeg så på slør fikk jeg høre at et langt smalt slør kan være bedre til fasongen på kjolen min. Den er stram i livet, men går veldig ut lengre ned og gir en fin timeglassfasong. Med kort slør vil jeg bare se ut som en stor boble! jeg går derfor for langt, men smalt gå i en brudebutikk og spør litt. De er veldig flinke!
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #26 Skrevet 11. juli 2013 Jeg hadde tiara og slør som gikk kant - kant med slepet. Langt slør, og det var nydelig med blondekant. Angrer absolutt ikke, for jeg følte meg ikke komplett uten sløret. Det er det som er brud for meg. Anonymous poster hash: 2d0a8...0e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå