Nimis Skrevet 9. juli 2013 #1 Del Skrevet 9. juli 2013 Hjelp! Jeg lurer på hvor jeg kan finne dress som passer, til min særdeles flotte mann. Pris er helt klart en issue her, så desverre inngår vel ikke skreddersying i alternativene. Vi var å prøvde dress på Dressmann, og bukser er ikke et problem. Men han er ikke så høy, men med brede skuldre, bryst og overarmer. Han skulle hatt dressjakke "short" på Dressmann, men de slutter i str 54 og min mann burde hatt 56. Noen som vet om noe steder med god passform? Oslo/Akershus/Østfold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 9. juli 2013 #2 Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg har hørt mye positivt om den nye Follestad. - den gamle var ren Dressmann konkurent og veldig traust i modeller og utvalg. Ryktene sier dette nå har endret seg. Kan det om ikke annet være et velment tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nuggets Skrevet 9. juli 2013 #3 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Hvis dere fant en dress dere likte på Dressmann, så anbefaler jeg å kjøpe den på Dressmann Xl nær deg eller nettbutikk. Der får du 56s og prisen er den samme :-) Endret 9. juli 2013 av nuggets Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 9. juli 2013 #4 Del Skrevet 9. juli 2013 Dressmann XL http://dressmannxl.com/no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimis Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 9. juli 2013 Masse supre tips her, tusen takk! Noen som vet hvordan utvalg det er på Match? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 9. juli 2013 #6 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Follestad i akersgata kan jeg anbefale. De har dresser fra ganske rimelig til dyrt... Flinke ekspeditører og skreddere som tilpasser Endret 9. juli 2013 av Inx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #7 Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg greier dessverre ikke å komme på hva siden heter, men venninnen min kjøpte dress i gave til kjæresten via nettet, hun bare la inn målene og fikk en perfekt dress i posten. Mange forskjellige alternativer til stoff, utførelse og det hele, og den så virkelig bra ut! Fikk til og med brodert inn navnet i dressen osv. Noen som vet hvilken nettside jeg mener? Tror det var snakk om en norsk side. Nå vet jeg ikke hva som er makspris, men jeg tror hun bare ga rundt 2000, som jeg anser som en god pris.Anonymous poster hash: f546e...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #8 Del Skrevet 9. juli 2013 http://www.suitopia.no/no/?gclid=COmjy6u2o7gCFcRQ3godyR4A7w Denne! Nå er det vel sikkert ikke så etisk, antagelig noen thaidamer som sitter og syr, men det er det vel til Dressmann også..Anonymous poster hash: f546e...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #9 Del Skrevet 10. juli 2013 Jeg jobber hos Match, og vi fører Alvo dresser i den størrelsen. Men jeg vet ikke om alle butikkene har størrelsen inne. Jeg hadde tatt en ringerunde til de aktuelle butikken i området og spurt. Om jeg ikke husker helt feil, så koster buksen 1099,- og jakken 1999,- Anonymous poster hash: 226d2...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimis Skrevet 10. juli 2013 Forfatter #10 Del Skrevet 10. juli 2013 Nå vet vi hvor vi skal begynne hen, takk alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimis Skrevet 19. juli 2013 Forfatter #11 Del Skrevet 19. juli 2013 Om noen andre trenger infoen : Dressmann XL har str 56S, men dette er ikke det samme som 56 i vanlig dressmann. Dressmann XL opererer med anna størrelsesskjema og 56 i XL butikken er betraktelig større enn i vanlig dressmann. Og de har heller ikke mindre....:S Så jakten etter skikkelig dressjakke fortsetter.... neste blir match eller follestad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 19. juli 2013 #12 Del Skrevet 19. juli 2013 det er skikkelig vanskelig, jeg har lett meg ihjel selv etter dette. Til slutt gikk jeg for en jakke jeg ikke kan lukke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå