AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Her inne får en lett inntrykk av at alle har hatt en sa, ma eller det som verre er. Jeg er gravid med nummer to nå og blir nesten litt nervøs av å lese på diverse forum. Det virker som om det nesten aldri skjer at noen får flere barn uten å ha en sa innimellom de. Så nå trenger jeg motstykket til disse historiene. Bring it. Anonymous poster hash: 11460...df4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Jeg har 3 barn, og aldri opplevd en sa. Om det er til trøst å vite. Anonymous poster hash: da928...7f2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 Gravid to ganger på første forsøk, ingen sa/maAnonymous poster hash: 34dd9...224
Gjest navnelapp Skrevet 9. juli 2013 #9 Skrevet 9. juli 2013 To barn, har ingen sa som eg veit om. Gravid med prevensjon begge gangane.
*Frida* Skrevet 9. juli 2013 #10 Skrevet 9. juli 2013 Har termin med nr 3 om 10 veker, og har aldri mista.
siebaeo Skrevet 9. juli 2013 #11 Skrevet 9. juli 2013 Har en fra før og termin om 3 uker. Ingen SA/MA.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #12 Skrevet 9. juli 2013 Godt å høre! De siste dagene har jeg omtrent innstilt meg på at det ikke kommer til å gå bra fordi en hører så mye om det. Godt å høre andre erfaringer og - at det er mulig Anonymous poster hash: 11460...df4
Gjest RockOn Skrevet 9. juli 2013 #13 Skrevet 9. juli 2013 Jeg tror nok at mange som tester så tidlig som mulig og vil da oftere vite om at de har mistet enn de som ikke tester tidlig. Mange mister i uke 2-3-4 og det er sjelden de vet de er gravide og kun opplever en kraftigere mens den måneden. Jeg gikk på prevansjon og en måned hadde jeg mye rare tegn på graviditet (ser jeg nå i senere tid) og jeg hadde en kraftig menstruasjon den måneden. Og måneden etter så ble jeg gravid. Det vil si at jeg ikke fikk mensen så jeg testet meg. Det som er er at jeg hadde samme symptomer den måneden jeg hadde kraftig mens som jeg hadde den måneden jeg da var gravid. Så godt mulig jeg var gravid, men mensen var kun utsatt et par dager. (Jeg har aldri hatt på klokkeslett mensen derfor testet jeg meg ikke første måneden og det tok en uke etter uteblitt mens at jeg testet neste gang.
ViljaH Skrevet 9. juli 2013 #16 Skrevet 9. juli 2013 To barn, ingen mistet. Eller, som jeg vet om. Hadde ømme pupper i noen dager, så da mistenkte jeg graviditet, mens kom til ca vanlig tid. Så hvem vet. Selv om SA er vanlig (og det er bra å normalisere det), så er det ikke hver kvinne som opplever det. Hver 4. kanskje?
Gjest Keikolina Skrevet 9. juli 2013 #18 Skrevet 9. juli 2013 2 barn aldri mistet eller kverka en unge med å suge den ut.
Gjest Eurodice Skrevet 9. juli 2013 #19 Skrevet 9. juli 2013 Jeg har fem barn, har aldri hatt spontanabort.
hjärterdam Skrevet 9. juli 2013 #20 Skrevet 9. juli 2013 Det sies at 1 av 5 svangerskap ender i SA, men som flere her har påpekt er det mange som tester veldig tidlig og derfor er veldig kort på vei når de mister. Noen vil også, som også er nevnt, ikke oppfatte SA'en som det, men som en kraftig/forsinket mens. Selv har jeg mistet flere ganger, men kjenner også mange som har 2-3 barn og som ikke har opplevd å miste. Av de jeg prater med slikt om vil jeg mene det er ca 50/50 om vi har opplevd å miste eller ikke, men siden det kun er et lite utvalg personer er ikke det noe som kan brukes til noen statistikk akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå