AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Jeg har de siste månedene fokusert en del på livsstilen, både kostholdsmessig og akitvitetsmessig. Har noen kg til overs som jeg gjerne vil bli kvitt (eller..jeg vil bli mindre og fittere). Uansett, har gått jevnt og trutt, har målt meg og har mista ca 5 cm rundt midjen, men ikke rundt magen/navlen. MEN, det jeg syns er rart er at jeg ser en helt tydelig forskjell i speilet (og på bilder) klærne henger (evt har begynt å passe) osv, men har ikke gått ned noe vesentlig i cm ellers. Kanskje én cm på lår osv, men ikke noe å snakke om. Men jeg ser så stor forskjell, spesielt på umålbare steder som fjeset, over skuldre/bryst, og faktisk på armer, (men har ikke gått ned mer enn en drøy cm på armene. Ser mye mer normal ut i proposjonene, ser tynnere og mer trent ut likevel. Kan kroppen forandre seg slik uten ekstremt målbare resultater? Nå har jeg ikke veid meg riktignok. Anonymous poster hash: 8e600...9b0
Tullepia Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Klart den kan det! Du mister kun noen cm her og der, men samtidig mister du jo litt fett jevnt over hele kroppen, som du sier f eks i ansiktet. I tillegg vil treningen gjøre at du bygger litt muskler, slik at kroppen ser strammere og annerledes ut - selv om du ikke kan måle det i cm eller kg. Folk er altfor opptatt av det som kan måles og veies. Det gir en pekepinn, men ekte helse og skjønnhet handler om mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå