AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Noen som vet om noen skinny jeans som ikke strammer rundt magen? Det er ofte at jeg prøver jeans som sitter perfekt på lårene/leggene (vil ha de helt stramme) men da er de ofte litt for stramme rundt magen slik at det "tyter" ut.. Er ikke overvektig, har en BMI på rundt 23. Syntes heller ikke magen er så stor iforhold til lårene. Er lårene som er det tykkeste på meg.. Om jeg går opp en størrelse, så sitter de ofte litt for løst på lårene og leggene.. Eksempel på dette er superflex jeansene fra bikbok. De har lite strekk rundt magen(?) De passer fint da, men vil helst ha de løsest mulig rundt magen, sånn at ingenting ligger utenfor.. Liker best bukser som er høye i livet. Er forresten 19 år og bruker størrelse M. Er på jakt etter bukser som er for unge, og helt tettsittende! Anonymous poster hash: 5c073...3be
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Dr.denim. Selges på carlings og nelly.com ihvertfall. De er megastretchy og stramme rundt bena. Jeg må bruke belte på min. Vær obs på at du kanskje må ned en strl. Jeg bruker s/m, men måtte ha xs i disse. Anonymous poster hash: 39c49...a97
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Takk for tips! Skal skjekke de ut. Anonymous poster hash: 5c073...3be
Nimis Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 (endret) Disse bruker jeg selv, med god passform i midje, og samtidig tettsittende: "Levis Curves" buksene Av den billigere varianten finnes "Super Skinny Super Low Jeans" hos HM. Endret 9. juli 2013 av Nimis
FantasDick Skrevet 9. juli 2013 #5 Skrevet 9. juli 2013 (endret) Støtter forslaget om Dr.Denim. De er litt mer tights-aktige, men har knapp, glidelås og lommer som en vanlig jeans. Jeg er en XS og har XS i Dr.Denim Kissy (de hadde ikke mindre?) og denne er veldig behagelig og "myk" på. Synes også Nudie Tube Kelly er ganske romslig rundt magen, men dette er en ordentlig jeans i tykt stoff. Edit; Tube Kelly har ikke helt tapered legs, så da er den kanskje ikke helt det du er på utkikk etter. Endret 9. juli 2013 av FantasDick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå