Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 10 måneder nå. Jeg er utrolig glad i henne og vil gjerne vise henne at jeg er det og at jeg er heldig som har henne. Jeg er ikke så flink til å uttrykke sånt ellers i hverdagen, så er det noe jeg kan gjøre for å vise henne dette. Har tenkt på å lage mat eller noe slikt, men jeg er ikke en veldig god kokk :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selv om du ikke er verdens beste kokk så blir hun nok utrolig glad for gesten. Eller så kan du jo kanskje kjøpe blomster og skrive et kort til henne? :)

Anonymous poster hash: 0aee7...9aa
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo smak og behag selvsagt, men jeg liker sånne små, private overraskelser:) Låste meg inn en gang og fant en sti med favoritt sjokoladen innover i leiligheta. Inn på soverommet og i senga lå det en kjempehaug med en "Glad i deg" bamse på toppen^^, It was cuuuute:D

Anonymous poster hash: bee41...511
Skrevet

Jeg hadde blitt glad for en middag, et fint kort eller noe så enkelt som roser - det trenger ikke være så mye for at man blir glad :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt glad for et kort og en liten personlig ting. Trenger ikke koste all verden, men noe jeg kan ha som et minne om den fine gesten. Noe jeg kan se på for å påminnes hvor mye jeg betyr. Ikke blomster. De dør etter en uke.

Hvis du ikke er kjempeglad i å lage mat så er jo en annen mulighet for å gå ut og spise.

Hvis du vil gjøre noe superromantisk (og har råd til det) kan du kjøpe et antrekk til henne, legge kjøpt antrekk, smykke og øreringer frem til henne i leiligheten led en lapp som sier "Til min kjære! Jeg invitere deg på date. Kle på deg dette og møt meg på XXXX restaurant kl. 19.00" Dette kommer jo an på mange faktorer: Ville hun likt det? Har du råd? Har du nøkkel til leiligheten hennes?

Anonymous poster hash: 02e9e...4d7

Skrevet

Hvis du vil gjøre noe superromantisk (og har råd til det) kan du kjøpe et antrekk til henne, legge kjøpt antrekk, smykke og øreringer frem til henne i leiligheten led en lapp som sier "Til min kjære! Jeg invitere deg på date. Kle på deg dette og møt meg på XXXX restaurant kl. 19.00" Dette kommer jo an på mange faktorer: Ville hun likt det? Har du råd? Har du nøkkel til leiligheten hennes?

Anonymous poster hash: 02e9e...4d7

Dersom han ikke er 100% sikker på at det er klær som faller i smak og er fine på henne, så syns jeg det er dumt å "tvinge" henne til å gå i dem. Da syns jeg heller at han kan ta henne med seg i butikken, så kan de kjøpe et fint antrekk sammen. Også kan smykket og lappen være en overraskelse :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare det at du vil vise deg er nesten nok i seg selv for min del :) Det hadde holdt med en søt lapp, et kort eller at du setter av en kveld til en romantisk middag, varter henne opp litt og rett og slett sier til henne hvor stor pris du setter på henne. Det hadde smeltet meg. En personlig gave er også supert, men ikke noe som nødvendigvis betyr så mye til eller fra sånn som akkurat jeg er skrudd sammen.

Anonymous poster hash: 39d32...bee
AnonymBruker
Skrevet

Vise DET, ikke deg :)

Anonymous poster hash: 39d32...bee
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å få hjemmelagde valentineskort, men dem kan jo gis bort året rundt. Og vi er begge geeks, så de pleier å gå i den retninga de korta hans:P En gang fikk jeg et kort med bilde av to stormtroopers i lego-utgave, der den ene har tatt av seg hjelmen og er en jente med blondt hår, og den andre en gutt som holder et kort og sier "I love you!." ^^,

Også fått kort med Link fra Zelda, der han finner en heart container og teksten; i give you my hear.

Men tema kan man alltids endre på ut fra hva hun liker!:) Men når folk legger i en god del tid på å lage noe og være kreative, det går rett hjem til hjerterota hos meg i alle fall^^,

Anonymous poster hash: bee41...511
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing

Sophie-Ann, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...