Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen luringer her inne som veit om man får kjøpt microsimkort på elkjøp? :-) Hasterhaster. Takker for svar :-)

Skrevet

Jepp, hvis det er et abonnement som selges der så ;) Hvis det er feks OneCall som kun kan kjøpes på nett så går det ikke. Men Telenor, Netcom og sånt går :)

Skrevet

Jepp, hvis det er et abonnement som selges der så ;) Hvis det er feks OneCall som kun kan kjøpes på nett så går det ikke. Men Telenor, Netcom og sånt går :)

Ja, har Telenor Djuice, da går det vel? :-)

Gjest Morteno
Skrevet

Ja, har Telenor Djuice, da går det vel? :-)

Ja, det gjør det.

AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer ikke. Du får one call utlevert gratis på alle Narvesen. Det sies at man må bestille på nett, men det er noe feil med systemet slik at man bare kan møte opp og si at man trenger.

Anonymous poster hash: 6874e...817

Skrevet

Det er også mange mobilforhandlere som har en slik 'saks' så du kan klippe ditt gamle simkort til micro-sim..

Fikk gjort dette selv når jeg kjøpte ny telefon i romjulen :)

Gjest Wei Wei
Skrevet

Det er også mange mobilforhandlere som har en slik 'saks' så du kan klippe ditt gamle simkort til micro-sim..

Fikk gjort dette selv når jeg kjøpte ny telefon i romjulen :)

Jeg klipte med vanlige saks. Ikke noe problem.

MicroSIM_cut.png

Skrevet

Det stemmer ikke. Du får one call utlevert gratis på alle Narvesen. Det sies at man må bestille på nett, men det er noe feil med systemet slik at man bare kan møte opp og si at man trenger.

Fortsatt ikke elkjøp.

AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt ikke elkjøp.

Det stemmer. Ville bare påpeke det tilfelle andre som har tilgang til Narvesen ønsker seg onecall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...