Gjest LonelyAngel Skrevet 9. juli 2013 #21 Skrevet 9. juli 2013 (endret) Dette minner meg om meg når jeg var 15 år. Var i Hellas med familien og møtte en greker som var 18 år. Ble dønn forelska. Hadde litt kontakt med han når jeg kom hjem, husker han maste om at jeg måtte komme tilbake. Det gjorde jeg aldri. Når jeg ser tilbake så forstår jeg jo at han bare ville ha seg noe. Heldigvis fikk han ingenting Endret 9. juli 2013 av LonelyAngel
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #22 Skrevet 9. juli 2013 Det er jo faktisk umulig å si. Jeg kjenner ei som har vært sammen med sin greske kjæreste siden hun var 18-19, i dag er hun 37, de er gift og har nydelige barn. Men samtidig er det veldig mange som oppdager at de bare er en av x antall turistflørter denne fyren har i løpet av en sommer. Tenker at det kommer an på hva slags setting man møtes i, og hvor godt man egentlig passer sammen. Men ville nok ikke satset alt på denne fyren sånn uten videre akkurat. Pass å så du ikke blir såret. Anonymous poster hash: 0170f...1fb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå