Gå til innhold

Skritt-Kikker

Fremhevede innlegg

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Når er det lurt å oppsøke gynekolog? Har ikke problemer eller noe der nede, men bare lurer så jeg ikke FÅR det. Vel. En gang i halvåret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjah...når tid var du sist til GU?! Før jeg fikk jenta var jeg vel riiimelig sporadisk hos legen men etter at jeg fødte er jeg ca 1 gang i året. Har funka ålreit det nå i 6 år....

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Sist var vel september i fjor om jeg ikke husker galent? Da hadde jeg klamydia. FYSJ! Men vekk er den nå for vi tok begge liten pille :)

Skrevet

Chlamydia?! :-? Urkk....enda godt du ble kvitt det da!!

Vel, tja..hm....ring til din fastlege og få han/henne til å sette deg opp til en GU time. Etter at legen har tatt celleprøver av livmorhals og at du til formoooodning får positivt svar fra lab - kan jo neste GU time være en gang i 2005...

Skrevet

Om du er ung, holder det med GU hver annet år. Dersom det ikke er noe spesielt som taler for oftere da - f.eks. endringer i slimhinner som skal etterkontrolleres, ubeskyttet sex eller bytte av partner...

Skrevet

Jeg går til GU 1. gang i året for en sjekk.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Jeg er 18, jeg er ung for meg men voksen for samfunnet. Tar det heller en gang i året, for da jeg holder meg til samme fyren og vi begge tok medisin for det, kan jo ikke noe være galent håper jeg. Men det er jo alltids greit med en sjekk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...