AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Har alltid kjøpt mascara til under hundrelappen på feelunique. Men nå er jeg interesert i å finne noe bedre. Hvilken mascara liker dere best? Anonymous poster hash: 971b9...cf5
Gjest Anastasia Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Hypnose Drama fra Lancome. Pleier å kjøpe den på taxfree eller når jeg er i England.
StellinaX Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 (endret) Este Lauder "Sumptious Extreme"- helt fantastisk! Endret 8. juli 2013 av StellinaX
rosahelikopter Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Max factor sin masterpiece max eller hva den nå heter.
Ingeborg! Skrevet 9. juli 2013 #8 Skrevet 9. juli 2013 Clinique high impact mascara - et godt kjøp for meg som fort reagerer allergisk på sminke. Mascaraen gir volum og sprer vippene, drysser ikke, klumper ikke og er god å påføre. Koster kr 200 2
Sheltay Retrac Skrevet 9. juli 2013 #9 Skrevet 9. juli 2013 Kanebo Sensai 38°C. Kan gni meg i øynene uten at den "soter av". Trenger ikke sminkefjerner, bare varm dusj.
Gjest Animula Skrevet 9. juli 2013 #11 Skrevet 9. juli 2013 Kanebo Sensai 38°C. Kan gni meg i øynene uten at den "soter av". Trenger ikke sminkefjerner, bare varm dusj. Den reagerte jeg allergisk på, jeg måtte kaste den etter noen få gangers bruk. Jeg bruker Clinique High Impact mascara, men curling varianten av den tåler jeg heller ikke.
Gjest BabyBlue Skrevet 9. juli 2013 #16 Skrevet 9. juli 2013 (endret) Har sikkert anbefalt denne hundre ganger her, men får ikke sagt det nok: Chanel sin Le Volume De Chanel. Både YSL, Lancome og Sensai sine mascaraer er elendige i forhold, og de pleide jeg å være imponert over. Kort og godt, ingen kan sammenligne seg. Den gir fantastisk volum og holder hele dagen uten å gjøre meg svart under øynene. Som alle andre mascarer må den byttes ut etter en viss tid, men den tørker ikke ut like fort som f.eks dior eller lancome sine. Den er ikke for våt og ikke for tørr, konsistensen er perfekt, og jeg har kun svarte vipper å skryte av, lengde og tykkelse er det mangel på, og denne gir meg dette etter få strøk. Endret 9. juli 2013 av BabyBlue
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #17 Skrevet 9. juli 2013 Har sikkert anbefalt denne hundre ganger her, men får ikke sagt det nok: Chanel sin Le Volume De Chanel. Både YSL, Lancome og Sensai sine mascaraer er elendige i forhold, og de pleide jeg å være imponert over. Kort og godt, ingen kan sammenligne seg. Den gir fantastisk volum og holder hele dagen uten å gjøre meg svart under øynene. Som alle andre mascarer må den byttes ut etter en viss tid, men den tørker ikke ut like fort som f.eks dior eller lancome sine. Den er ikke for våt og ikke for tørr, konsistensen er perfekt, og jeg har kun svarte vipper å skryte av, lengde og tykkelse er det mangel på, og denne gir meg dette etter få strøk. Hvor kjøper du den? Anonymous poster hash: 971b9...cf5
Pearl2.0 Skrevet 9. juli 2013 #18 Skrevet 9. juli 2013 Er for tiden hekta på en billig, men god en: Loreal sin mega volume collagen. Har både mange og lange vipper og sliter med å finne mascaraer som ikke klumper, men som gir nok volum
Gjest BabyBlue Skrevet 9. juli 2013 #19 Skrevet 9. juli 2013 Hvor kjøper du den? Anonymous poster hash: 971b9...cf5 Parfymerier som fører Chanel, og på nett selvsagt
Nerine_ Skrevet 9. juli 2013 #20 Skrevet 9. juli 2013 Parfymerier som fører Chanel, og på nett selvsagt Er den billigere på nett? Og hvilken nettside eventuelt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå