Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan var lynnet til deres barn fra nyfødt til ca 1 år? Har de vært like, eller forskjellige?

Har hørt at søsken ofte er svært forskjellige, noe jeg håper stemmer da min førstefødte var en god håndfull. Satser på at lille i magen er litt mer bedagelig av seg

Anonymous poster hash: 6c2ec...9ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: Kjenner meg igjen. Og her er det tilfellet, heldigvis! Grøsser bare ved tanken på å ha en lik baby som storesøster var samtidig som en halvannetåring. :P

Men ja, storesøster var krevende som baby. Hun sov (og gjør det fremdeles) lite, hadde nakkeproblemer etter fødselen og var av den alvorlige typen. Hun var og er ekstremt utålmodig, men det jobber vi med og hun er blitt bedre heldigvis. Nå er hun midt i verste trassen, så jeg skal ikke si så mye om hvordan hun er nå. :ler: Men misforstå meg rett, hun er en snill, blid og omtenksom jente!

Andremann er helt motsatt. Hun sover hele tiden, er smilende og harmonisk, og veldig bedagelig.

Det eneste punktet hvor eldste har vært enklere å ha med å gjøre enn mini er maten. Mini tar ikke flaske og vil ikke ha fast føde. Eldste omtrent tygde fra hun var 4 mnd. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Mine er like enn så lenge. Men nå er minste bare noen mnd da. Smilende og blid :)

Skrevet

Første mi var kjempeenkel som baby, sov og åt, og var berre blid. Veslesøster var like enkel i 2 månadar, før ho begynte å nekte å sove. No er ho 20 månadar, og er ein skikkelig apekatt med sterk vilje. Krever ein voksens tilsyn heile tida, og får til det meste. Veldig ulik si storesøster.

Storesøster fekk ein skikkelig trass idet ho blei storesøster (ved 2,5 år), og den trassen er her ennå (nå er ho 4).

Du kan tru det er liv her...

Skrevet

Her var tassen en engel som baby. Han sov masse og var snill og blid hele tiden. Han gråt/survet om han var sulten eller ville ha pupp ellers var han rolig.

Nå er han 13 måneder og er veldig aktiv men fortsatt kjempesnill og sover godt på dagtid og natt :)

Håper lille i magen blir like snill ;)

AnonymBruker
Skrevet

Mine er like enn så lenge. Men nå er minste bare noen mnd da. Smilende og blid :)

Skal si den babyen din varierer i alder fra innlegg til innlegg :klaske:

Anonymous poster hash: 2e9c3...b1c

Skrevet

Skal si den babyen din varierer i alder fra innlegg til innlegg :klaske:

Anonymous poster hash: 2e9c3...b1c

Stemmer helt det! :)
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...