Gå til innhold

Bonde-jenter er best!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor mange seriøse forhold hadde du på garden der du voks opp då?

Det mest intense forholdet Tor 26:Oslo har hatt var nok til sauene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg klarte ikke å kontrollere noe ved henne' date=' helt ustyrlig. .[/quote']

Du derimot er enkelt å kontrollere? Og ikke negativ?

du krangler altså..?

Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner denne setningen.. Mener du at du ønsker deg en jobb som vil gjøre deg til et liberalt menneske? Eller?

Skrevet

Dette passer vel bedre på VG Debatt under Kvinnesaker.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner denne setningen.. Mener du at du ønsker deg en jobb som vil gjøre deg til et liberalt menneske? Eller?

Niks, han gledar seg nok til å sjefe over personar som er såpass liberale at dei meiner Synnøve Solbakken er babe! :)

Skrevet
Niks' date=' han gledar seg nok til å sjefe over personar som er såpass liberale at dei meiner Synnøve Solbakken er babe! :)[/quote']

Hva har Synnøve Solbakken-fantasier med å være liberal å gjøre? Og hvordan skulle en som har så liten respekt for andre mennesker kunne fungere som sjef?

Nei, Veslo.. Vi tar en tur tilbake til nåtida.. :)

Gjest gjest1
Skrevet

Hva har Synnøve Solbakken-fantasier med å være liberal å gjøre?

Ingenting

Nei' date=' Veslo.. Vi tar en tur tilbake til nåtida.. :) [/quote']

Enig!

Gjest lurven
Skrevet

ute på landet der jeg kommer fra er det ikke bra med damer...

dårlig utvalg og det er så langt ut på landet at de ikke har hørt om sex en gang

Gjest Tor 26:Oslo
Skrevet

Nja..den type jenter jeg liker driver helst med sunn idrett og løping. Og de må gjerne være preste-døtre, de er hyggelige :P Har møtt to slike og de er positive og blide. :)

På gården var det jo ikke mange jenter, derfor er jeg urban i Oslo. Men jeg legter tilbake til det blide, kjernesunne miljøet. Der alle er glade hele tiden. Og ingen kommer med negative miner.

Jeg er jo litt urban da... :) har fått meg en elskerinne her i byen etter mitt mislykkede forhold med den negative jenta jeg skrev om. 8) Hu er fra Hamar og vet godt hva bonde-livet går ut på. Trinn, rund og god!

Jeg mener hvertfall at disse by-jentene er kompliserte greier.

Skrevet

Si meg, er det slik at alle bondejenter er bælfeite? Problemet er ikke at byjentene er kompliserte, det er bare du som er for enkel :)

Skrevet
Men jeg legter tilbake til det blide' date=' kjernesunne miljøet. Der alle er glade hele tiden. Og ingen kommer med negative miner. .[/quote']

:hoho:

Hvor er det? Hundremeterskogen?

Gjest Tor26: Oslo
Skrevet

I anstendighetens navn synes jeg det er så mange vakre kvinner på gaten her i Oslo. Jeg snur meg stadig etter dem. :kul:

I anstendighetens navn er de vakre inntil de åpner munnen...de burde smile mer, slik som kvinnene i min familie gjør! Oslo-kvinnene burde ikke være så sure og negative..Min mor og søster burde holde et kurs for alle kvinner i hvordan man bør oppføre seg: smile, aldri klage og være blid og glad! Og aldri krangle eller være uenige med noen, for det betyr ubehageligheter.

Jeg er et liberalt menneske, og som en liberal person synes jeg godt vi alle burde betale mindre skatt. Men det er en annen politisk diskusjon.

Skrevet
Si meg, er det slik at alle bondejenter er bælfeite? Problemet er ikke at byjentene er kompliserte, det er bare du som er for enkel :)

:klappe:

Skrevet
.Min mor og søster burde holde et kurs for alle kvinner i hvordan man bør oppføre seg: smile, aldri klage og være blid og glad! Og aldri krangle eller være uenige med noen, for det betyr ubehageligheter. .

Dersom dette er ditt idea for oppførsel, burde du i så fall være første kursdeltaker.. :wink:

For jeg synes du både klager og krangler, jeg.. Og du har til og med innrømmt at du blir sur.. :sjarmor:

Skrevet

Blåveis: Ja, min venninne HAR blitt en vattnisse. Dessverre. Herregud, hun er fra Hamar også... Håper hun tar til vettet!!!

Amarone

Skrevet
Herregud, hun er fra Hamar også...

:o Grunn til bekymring!!! :-?

Gjest Fighter
Skrevet
Jeg klarte ikke å kontrollere noe ved henne, helt ustyrlig. Vi kranglet hele tiden. !

Hvis du prøver å kontrollere og bestemme over damene dine ber du om at de skal klage og bli negative. Det er nok ikke damene som er problemet, men din holdning til dem.

Gjest Tor 26: Oslo
Skrevet

Jeg jobber til daglig med folk som har problemer med å betale regningene sine. Er det for mye forlangt at jeg da ikke orker mas når jeg kommer hjem til en kjæreste? Nei, jeg synes jo ikke det.

I anstendighetens navn, man kan da ikke gi kjæresten all verdens oppmerksomhet heller. Pliktene kaller også. På gården der jeg vokste opp passet alltid foreldrene våre på at vi barna hadde en positiv og glad tone. Vi lærte at hardt arbeid lønner seg. Og derfor er jeg en suksess i dag. Jeg er ekstremt vellykket men har jobbet veldig for det. Jeg går med slips hver dag på jobben.

Klaging er derfor en uting som jeg vil ha meg frabedt!

Skrevet
Jeg jobber til daglig med folk som har problemer med å betale regningene sine. Er det for mye forlangt at jeg da ikke orker mas når jeg kommer hjem til en kjæreste? Nei, jeg synes jo ikke det.  

Nei deg er det jammen synd på  :roll:

I anstendighetens navn, man kan da ikke gi kjæresten all verdens oppmerksomhet heller.

Hvordan definerer du oppmerksomhet?

Pliktene kaller også. På gården der jeg vokste opp passet alltid foreldrene våre på at vi barna hadde en positiv og glad tone.

Høres ikke ut som om du hadde særlig snille og kjærlige foreldre hvis dere aldri fikk lov til å uttrykke følelser. Det kan kanskje forklare hvorfor du virker såpass ødelagt innvendig.

Jeg er ekstremt vellykket men har jobbet veldig for det.

Selvgodheten din er det hvertfall ingenting galt med.

Jeg går med slips hver dag på jobben.  

Oi, gjør du, virkelig? Det var jammen spesielt.

Lykke til med å finne en dame som både finner seg i at du horer ute på byen med kameratene dine, kan yste, aldri uttrykker følelser og alltid beholder masken med smilet tapet fast i ansiktet selv om hun gråter innvendig.

Virkelig- lykke til! Du vil trenge det.

Gjest Madam Felle
Skrevet

I anstendighetens navn, man kan da ikke gi kjæresten all verdens oppmerksomhet heller. Pliktene kaller også. På gården der jeg vokste opp passet alltid foreldrene våre på at vi barna hadde en positiv og glad tone. Vi lærte at hardt arbeid lønner seg. Og derfor er jeg en suksess i dag. Jeg er ekstremt vellykket men har jobbet veldig for det. Jeg går med slips hver dag på jobben.  

Skaff deg en oppblåsbar dame, for det er det eneste du kan leve med. Ønsker du noe du kan kose med som er litt mer ekte enn en oppblåsbar, så skaff deg en hund. For den er glad uansett når du kommer hjem, og er deg alltid helgiven om den får mat, tur og litt kos.

Noe dame passer ikke for deg. :wink:

Gjest lurven
Skrevet

hehe

tor er en tulling

skjønner dere ikke at han bare tuller med dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...