Gjest Tor 26:Oslo Skrevet 15. april 2004 #1 Skrevet 15. april 2004 Hva synes dere andre gutta? Personlig foretrekker jeg jenter fra landet: de frodige, godslige, trivelige, positive, alltid blide og i godt humør- jentene! Tenk dere en jente som aldri klager, aldri har pms, en som stiller opp på sex ofte og en som holder seg unna hva jeg og kameratene gjør på byen! Ei slik trinn landsens jente skulle jeg ha gitt mye for å treffe i Oslo. Synd jeg ikke bor på gården hos foreldrene mine mer...Jaja, det er lov å drømme og runde, gode og alltid blide jenter! Positive jenter som aldri kverulerer og diskuterer...en som lar meg bestemme: det er drømmen. De sure, klagete byjentene er ikke særlig tiltrekkende..(Har de pms hele tiden?) :-x
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2004 #2 Skrevet 15. april 2004 Hva synes dere andre gutta? Personlig foretrekker jeg jenter fra landet: de frodige, godslige, trivelige, positive, alltid blide og i godt humør- jentene! Tenk dere en jente som aldri klager, aldri har pms, en som stiller opp på sex ofte og en som holder seg unna hva jeg og kameratene gjør på byen! Ei slik trinn landsens jente skulle jeg ha gitt mye for å treffe i Oslo. Synd jeg ikke bor på gården hos foreldrene mine mer...Jaja, det er lov å drømme og runde, gode og alltid blide jenter! Positive jenter som aldri kverulerer og diskuterer...en som lar meg bestemme: det er drømmen. De sure, klagete byjentene er ikke særlig tiltrekkende..(Har de pms hele tiden?) :-x Trur nok drømme-jemta di berre finnes i eventyr og Tidemand og Gude-måleri! Eg er bygde-jente, men kan da saktens ha både pms, nysgjerrighet og lite lyst på sex likevel! Hmfr.... Du kan jo kjøpe deg ei slik oppblåsbar då? Og kjøpe flette-parykk og budeiekjole til henne?
birgitte242 Skrevet 15. april 2004 #3 Skrevet 15. april 2004 Uff da Tor.. Det må være fryktelig for en bondetamp å befinne seg i en storby full av egenrådige, egoistiske, pms-herjede kvinner! Denne drømmen må du nok (bokstavelig talt) lengre ut på landet med...
Suzy Skrevet 16. april 2004 #4 Skrevet 16. april 2004 Hu der er jeg redd du må LANGT ut på landet for å finne...
Saeria Skrevet 16. april 2004 #7 Skrevet 16. april 2004 Kjenner ingen sånne landsens jenter jeg nei Jeg kjenner heller ingen SÅNNE landsens jenter, og jeg har tilbrakt halve barndommen min på landet.
Gjest Myumi Skrevet 16. april 2004 #8 Skrevet 16. april 2004 Kjenner ingen sånne landsens jenter jeg nei Det kan jo være fordi de ikke finnes
Gjest Seleena Skrevet 16. april 2004 #9 Skrevet 16. april 2004 Trur nok drømme-jemta di berre finnes i eventyr og Tidemand og Gude-måleri! Eg er bygde-jente, men kan da saktens ha både pms, nysgjerrighet og lite lyst på sex likevel! Hmfr.... Skriv under på denne.
Gjest glamourgirl Skrevet 16. april 2004 #10 Skrevet 16. april 2004 Jeg har bodd på landet, og på gård, jeg er blid og snill og velutdannet, jeg har lange blonde fletter og bunad og sliter lite med pms og manglende sexlyst... MEN deg kjære Tor, med dine fordommer og latterlige utsagn ville jeg ikke hatt om jeg fikk deg slengt etter meg. Nei, min kjære, du høres ikke ut som noe damene her inne ville slengt raua i taket over
Gjest Myumi Skrevet 16. april 2004 #11 Skrevet 16. april 2004 holder seg unna hva jeg og kameratene gjør på byen! Positive jenter som aldri kverulerer og diskuterer...en som lar meg bestemme: det er drømmen. Men hvis denne bondejenta er så fantastisk, hvorfor vil du da hore rundt med andre jenter og mishandle en du er glad i.
Gjest GreenSky Skrevet 16. april 2004 #12 Skrevet 16. april 2004 Hva synes dere andre gutta? Personlig foretrekker jeg jenter fra landet: de frodige, godslige, trivelige, positive, alltid blide og i godt humør- jentene! Tenk dere en jente som aldri klager, aldri har pms, en som stiller opp på sex ofte og en som holder seg unna hva jeg og kameratene gjør på byen! Ei slik trinn landsens jente skulle jeg ha gitt mye for å treffe i Oslo. Synd jeg ikke bor på gården hos foreldrene mine mer...Jaja, det er lov å drømme og runde, gode og alltid blide jenter! Positive jenter som aldri kverulerer og diskuterer...en som lar meg bestemme: det er drømmen. De sure, klagete byjentene er ikke særlig tiltrekkende..(Har de pms hele tiden?) :-x En ting skal du i alle fall ha: Du er morsom!
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #13 Skrevet 16. april 2004 Min storesøster har giftet seg og fått barn (slik en kvinne bør!) og flyttet nær gården til foreldrene mine. Hun er faktisk slik jeg mener her: blid, godslig og alltid positiv. Da vi vokste opp var det aldri et vondt ord i familien. Det var ingen som kranglet av oss tre søsknene. Aldri! Og mor og far, smilte alltid til hverandre. Vår familie hadde ALDRI noen problemer! Vi barna lærte høflighet og alltid smile bredt overfor alle vi møtte Vi behøvde ikke å høre etter, bare vi smilte mye og nikket Moren min også: alltid blid og positiv. Nikkende og smilende. Men her i storbyen Oslo, her er folk mer negatvie og klagete. Hvorfor er det slik da? Kan ikke jentene se og skjerpe seg litt? Jeg blir i dårlig humør av alle de negatvie folkene her.
Gjest GreenSky Skrevet 16. april 2004 #14 Skrevet 16. april 2004 Da synes jeg du skal flytte. Den eneste her som er negativ og klagete er deg (ang. Oslo-folk)
blåveis Skrevet 16. april 2004 #15 Skrevet 16. april 2004 Min storesøster har giftet seg og fått barn (slik en kvinne bør!) og flyttet nær gården til foreldrene mine. . Helt enig! I motsetning til menn, så bør kvinner gifte seg.. Hun er faktisk slik jeg mener her: blid' date=' godslig og alltid positiv..[/quote'] Synd at du ikke har vært like heldig, da.. (kan vel ikke kalle dette innlegget ditt spesielt positvit eller godslig, vel?)
Amarone Skrevet 16. april 2004 #16 Skrevet 16. april 2004 Jeg tror du er kjæresten til venninna min, jeg :o Han er litt sånn som deg... (Stakkars jente...) Amarone
blåveis Skrevet 16. april 2004 #17 Skrevet 16. april 2004 Jeg tror du er kjæresten til venninna min, jeg :o Han er litt sånn som deg... (Stakkars jente...) Amarone :o sjokkert!! kan sånne menn virkelig ha sjangs på en dame? hva går det av venninna di? er hun en vattnisse? (for forklaring på begrepet "vattnisse" se; http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=74916)
Gjest Tor 26:Oslo Skrevet 16. april 2004 #18 Skrevet 16. april 2004 Jeg blir rystet over de jentene jeg har hatt! Den siste jeg hadde var så klagete og negativ! Jeg klarte ikke å kontrollere noe ved henne, helt ustyrlig. Vi kranglet hele tiden. Ikke noe hyggelig. Slik var det ikke på gården der jeg vokste opp! Takke meg til jobben der jeg snart kan bli sjef og liberale mennesker!
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2004 #19 Skrevet 16. april 2004 Jeg blir rystet over de jentene jeg har hatt! Den siste jeg hadde var så klagete og negativ! Jeg klarte ikke å kontrollere noe ved henne, helt ustyrlig. Vi kranglet hele tiden. Ikke noe hyggelig. Slik var det ikke på gården der jeg vokste opp! Kor mange seriøse forhold hadde du på garden der du voks opp då?
blåveis Skrevet 16. april 2004 #20 Skrevet 16. april 2004 Kor mange seriøse forhold hadde du på garden der du voks opp då? knallbra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå