sebra Skrevet 6. august 2013 #21 Skrevet 6. august 2013 Run keeper den kan også brukes sammen med myfitnesspal
Wolfmoon Skrevet 16. august 2013 #22 Skrevet 16. august 2013 Men får man opp kart sammen med Runkeeper? Det er noe av det jeg liker så godt som Endomondo, fordi jeg liker å ha sett nøyaktig hvor jeg har vært (hender jo jeg roter meg bort ) Skulle gjerne ha brukt Runkeeper fordi det synker mot flere andre ting jeg bruker, men jeg vil gjerne ha med kartfunksjonen min
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #23 Skrevet 17. august 2013 Nyttig tråd, -hold den levende! Jeg har akkurat lastet ned en rekke apper for å teste ut. Etter anbefaling etter mange her, har jeg lastet ned diverse kaloritellere. Det virker slitsomt og tidkrevende å registrere alt, og det er vel slik at man på de fleste velger ferdig listede amerikanske matvarer, og lurer litt på hvordan det fungerer i praksis? I tillegg lastet jeg noen for å motivere meg til å gå en rask tur de dager jeg ikke trener. Og så har jeg lastet ned noen for abs og butt. Foreløpig har jeg bare testet MapMyWalk (de har den i "run" og "fitness" versjon også), og den har vel kanskje kanske lignende funksjonalitet som Emondo? Den ga meg iallefall en stemme med info for hver km, total tid, ganghastighet og kalorier forbrendt. I tillegg ser den ut til å ha kaloriregistrering for det man spiser i løpet av dagen, som avregnes mot en kalorikvote som den har beregnet for brukeren basert på vekt, osv. Nå ser jeg at jeg har fått øket kalorikvoten min i dag, med det antall kalorier jeg har brukt på turen De andre appene jeg lastet ned og som jeg skal teste ut er: MyFitnessPal (anbefalt herfra) DailyButtWorkout Caynax A6W (abs) Abs Workout X Awesome Abs Og på wishlist venter: Ladies' Butt Workout 8 Minutes Abs Weight Diary Noom Weight Loss Diet Assistant Norsk Mat, Matvaretabellen Så da har jeg litt å gjøre Anonymous poster hash: 32400...0ec
Wolfmoon Skrevet 17. august 2013 #24 Skrevet 17. august 2013 På Myfitnesspal ble jeg faktisk overrasket over hvor mye som lå inne av norske matvarer. Var i grunn ikke noe problem å registrere i det hele tatt!
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #25 Skrevet 17. august 2013 På Myfitnesspal ble jeg faktisk overrasket over hvor mye som lå inne av norske matvarer. Var i grunn ikke noe problem å registrere i det hele tatt! Javisst! Det ligger jo til og med i databasen på norsk. Er dette en brukergenerert database eller har de kanskje hentet den fra tilgjengelige norske tabeller? Imponerende uansett! Anonymous poster hash: 32400...0ec
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #26 Skrevet 17. august 2013 Wow! Selv barcode oppslag funker som bare det!! (Syns aldri ellers jeg har fått oppslag når jeg har scannet barcodes.) Jeg er frelst! MyFitnessPal! Anonymous poster hash: 32400...0ec
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #27 Skrevet 17. august 2013 Wow! Selv barcode oppslag funker som bare det!! (Syns aldri ellers jeg har fått oppslag når jeg har scannet barcodes.) Jeg er frelst! MyFitnessPal! Anonymous poster hash: 32400...0ec
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #28 Skrevet 17. august 2013 Wow! Selv barcode oppslag funker som bare det!! (Syns aldri ellers jeg har fått oppslag når jeg har scannet barcodes.) Jeg er frelst! MyFitnessPal! Anonymous poster hash: 32400...0ec
sebra Skrevet 17. august 2013 #29 Skrevet 17. august 2013 Men får man opp kart sammen med Runkeeper? Det er noe av det jeg liker så godt som Endomondo, fordi jeg liker å ha sett nøyaktig hvor jeg har vært (hender jo jeg roter meg bort ) Skulle gjerne ha brukt Runkeeper fordi det synker mot flere andre ting jeg bruker, men jeg vil gjerne ha med kartfunksjonen min Ja man gjør det Den beregner også høyde du har "klatra" hvis du er i skogen f.eks. Nå vet jeg ikke helt hvor nøyaktig det er, men det er uansett god motivasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå