Gå til innhold

Beste treningsapplikasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Run keeper :hjerte: den kan også brukes sammen med myfitnesspal :)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men får man opp kart sammen med Runkeeper?

Det er noe av det jeg liker så godt som Endomondo, fordi jeg liker å ha sett nøyaktig hvor jeg har vært (hender jo jeg roter meg bort :fnise: ) Skulle gjerne ha brukt Runkeeper fordi det synker mot flere andre ting jeg bruker, men jeg vil gjerne ha med kartfunksjonen min :P

Skrevet

Nyttig tråd, -hold den levende!

Jeg har akkurat lastet ned en rekke apper for å teste ut. Etter anbefaling etter mange her, har jeg lastet ned diverse kaloritellere. Det virker slitsomt og tidkrevende å registrere alt, og det er vel slik at man på de fleste velger ferdig listede amerikanske matvarer, og lurer litt på hvordan det fungerer i praksis?

I tillegg lastet jeg noen for å motivere meg til å gå en rask tur de dager jeg ikke trener. Og så har jeg lastet ned noen for abs og butt.

Foreløpig har jeg bare testet MapMyWalk (de har den i "run" og "fitness" versjon også), og den har vel kanskje kanske lignende funksjonalitet som Emondo?

Den ga meg iallefall en stemme med info for hver km, total tid, ganghastighet og kalorier forbrendt. I tillegg ser den ut til å ha kaloriregistrering for det man spiser i løpet av dagen, som avregnes mot en kalorikvote som den har beregnet for brukeren basert på vekt, osv. Nå ser jeg at jeg har fått øket kalorikvoten min i dag, med det antall kalorier jeg har brukt på turen :)

De andre appene jeg lastet ned og som jeg skal teste ut er:

MyFitnessPal (anbefalt herfra)

DailyButtWorkout

Caynax A6W (abs)

Abs Workout X

Awesome Abs

Og på wishlist venter:

Ladies' Butt Workout

8 Minutes Abs

Weight Diary

Noom Weight Loss

Diet Assistant

Norsk Mat, Matvaretabellen

Så da har jeg litt å gjøre :)

Anonymous poster hash: 32400...0ec
Skrevet

På Myfitnesspal ble jeg faktisk overrasket over hvor mye som lå inne av norske matvarer.

Var i grunn ikke noe problem å registrere i det hele tatt!

Skrevet

På Myfitnesspal ble jeg faktisk overrasket over hvor mye som lå inne av norske matvarer.

Var i grunn ikke noe problem å registrere i det hele tatt!

Javisst! Det ligger jo til og med i databasen på norsk.

Er dette en brukergenerert database eller har de kanskje hentet den fra tilgjengelige norske tabeller? Imponerende uansett!

Skrevet

Wow! Selv barcode oppslag funker som bare det!! (Syns aldri ellers jeg har fått oppslag når jeg har scannet barcodes.) Jeg er frelst! :danser: MyFitnessPal!

Skrevet

Wow! Selv barcode oppslag funker som bare det!! (Syns aldri ellers jeg har fått oppslag når jeg har scannet barcodes.) Jeg er frelst! :danser: MyFitnessPal!

Skrevet

Skrevet

Men får man opp kart sammen med Runkeeper?

Det er noe av det jeg liker så godt som Endomondo, fordi jeg liker å ha sett nøyaktig hvor jeg har vært (hender jo jeg roter meg bort :fnise: ) Skulle gjerne ha brukt Runkeeper fordi det synker mot flere andre ting jeg bruker, men jeg vil gjerne ha med kartfunksjonen min :P

Ja man gjør det :) Den beregner også høyde du har "klatra" hvis du er i skogen f.eks. Nå vet jeg ikke helt hvor nøyaktig det er, men det er uansett god motivasjon :)

Skrevet

Supert! Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...