Gjest glamourgirl Skrevet 16. april 2004 #21 Del Skrevet 16. april 2004 Se så da var vi enige, og mangler altså bare Tor, løken og høygaffel'n... *slenger med de blonde flettene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. april 2004 #22 Del Skrevet 16. april 2004 *slenger seg ned på en høyballe med ei melkeflaske i hånda, trekker opp stakken så mamelukkene synes og venter på Tor* *synger* venter på Tor, venter på Toor, sitter her i høyet og veeenter på Tooor (mel: Venter på far) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. april 2004 #23 Del Skrevet 16. april 2004 *synger* venter på Tor, venter på Toor, sitter her i høyet og veeenter på Tooor (mel: Venter på far) Venter på Tor Veeeeeenter på Toooooooor, å ja du kan tro vi veeeeeenter på Tooooooor! *synger med så tårene spretter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. april 2004 #24 Del Skrevet 16. april 2004 *Blir så rørt over egen sang at jeg må snyte meg i forkleet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. april 2004 #25 Del Skrevet 16. april 2004 Jobbe nå, Suxy, jobbe nå! Ut på åker'n med seg! Jeg tar en tur i fjøset, må øh, sjekke noe på høyloftet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 16. april 2004 #26 Del Skrevet 16. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. april 2004 #27 Del Skrevet 16. april 2004 *tørker tårene og tusler tafatt tilbake til turnipsåker'n* Skal jobbe litt nå ja.... Må flette opp igjen ei flette først, men så skal jeg jobbe. æresord *knise* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. april 2004 #28 Del Skrevet 16. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. april 2004 #29 Del Skrevet 16. april 2004 8) BLONDE jenter ER best... Jammen! :o :-? :-( :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 16. april 2004 #30 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg var overbevist om at trådens navn handlet om bondage, at bonde-jenter (slang for bondagejenter) var best! Men bondejenter kan jo også være bra, de... Kaster meg imidlertid på uttalelsen om at BLONDE jenter er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. april 2004 #31 Del Skrevet 16. april 2004 Brunetter er _nest_best.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 16. april 2004 #32 Del Skrevet 16. april 2004 Jammen! :o :-? :-( :-x Jammen Greeny. Blonde jenter er best når man ser bort ifra Greeny. Du er jo over dem. Så alt dette er basert på når man ser bort ifra Greeny. Min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 16. april 2004 #33 Del Skrevet 16. april 2004 Positive jenter som aldri kverulerer og diskuterer...en som lar meg bestemme: det er drømmen. Her tror jeg vi har noe av essensen i innlegget. Blond, brunette, slank eller rund... Og (vi) brunetter er selvfølgelig best... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. april 2004 #34 Del Skrevet 16. april 2004 Åh, ok. Da så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 16. april 2004 #35 Del Skrevet 16. april 2004 de frodige' date=' godslige, trivelige, positive, alltid blide og i godt humør- jentene! [/quote'] Jo, da.. Frodig, trivelig osv.. Det tror jeg er oppnåelig. (om ikke alltid i godt humør, da.. det er vel ingen?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. april 2004 #36 Del Skrevet 16. april 2004 Lurer veldig på hvorfor du tror bosted påvirker pms :-? (lurer på mye annet når det gjelder deg også, altså.. men denne tok kaka!) Dobbelt fnis! Tror det har noe med eksosen å gjøre. Mye frisk luft og høy demper mens-smerter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 17. april 2004 #37 Del Skrevet 17. april 2004 Hvor mange steder ligger denne tråden egentlig :klø: Syns jeg treffer på den uansett hvor jeg ser her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 17. april 2004 #38 Del Skrevet 17. april 2004 Glammy og Suzy: Dere har reddet dagen min *ler så jeg griner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 19. april 2004 #39 Del Skrevet 19. april 2004 Glammy og Suzy: Dere har reddet dagen min *ler så jeg griner* Embla, everything for you, baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. april 2004 #40 Del Skrevet 19. april 2004 *må ta pause midt i tråden for å le ferdig* Uff ja, der er hardt å være mann... Skjønt, dette åpner jo for en id-krise av dimensjoner -er både blid, blond og rund jeg, men definitivt og udiskutabelt by-jente, så her må noen ha misforstått noe grundig (og jeg tror det er Tor... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå