Gjest Tor 26:Oslo Skrevet 15. april 2004 #1 Del Skrevet 15. april 2004 Hva synes dere andre gutta? Personlig foretrekker jeg jenter fra landet: de frodige, godslige, trivelige, positive, alltid blide og i godt humør- jentene! Tenk dere en jente som aldri klager, aldri har pms, en som stiller opp på sex ofte og en som holder seg unna hva jeg og kameratene gjør på byen! Ei slik trinn landsens jente skulle jeg ha gitt mye for å treffe i Oslo. Synd jeg ikke bor på gården hos foreldrene mine mer...Jaja, det er lov å drømme og runde, gode og alltid blide jenter! Positive jenter som aldri kverulerer og diskuterer...en som lar meg bestemme: det er drømmen. De sure, klagete byjentene er ikke særlig tiltrekkende..(Har de pms hele tiden?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #2 Del Skrevet 15. april 2004 *biter tunga* Åhhh. Så mye som kunne bli sagt. Run for cover sier bare jeg. Kan bli stygt her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 15. april 2004 #3 Del Skrevet 15. april 2004 Din gammeldagse gubbe! Kom deg tilbake på åkeren. Ingen vil nok bli "kjerringa" di Hilsen forbanna spinkel byjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. april 2004 #4 Del Skrevet 16. april 2004 Er du her også Tor...? Tror ikke den nevnte bonde-jenta fins i dette forumet heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. april 2004 #5 Del Skrevet 16. april 2004 Men Suze da, det er jo deg i et nøtteskall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. april 2004 #6 Del Skrevet 16. april 2004 Men Suze da' date=' det er jo deg i et nøtteskall![/quote'] Hyyysj da... :fy: :o Ikke røp meg! Jeg vil ikke ha noe med Tor å gjøre, etter at han fornærma kua mi *kaster en lang. lys flette bak skulderen og ser overlegen ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 16. april 2004 #7 Del Skrevet 16. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. april 2004 #8 Del Skrevet 16. april 2004 :o Fornærmet han deg? *rasler med bunadskjørtene, og rister på de blonde flettene, mens jeg hipser litt på den trinne bondske kroppen min, bretter opp bunadskjorta og finner fram høygaffel'n* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #9 Del Skrevet 16. april 2004 Komme da kyyyyyyyyyraaaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 16. april 2004 #10 Del Skrevet 16. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. april 2004 #11 Del Skrevet 16. april 2004 :o Fornærmet han deg? *rasler med bunadskjørtene, og rister på de blonde flettene, mens jeg hipser litt på den trinne bondske kroppen min, bretter opp bunadskjorta og finner fram høygaffel'n* Ikke meg men kua mi! *snufse* Han sa at hun umulig kunne være noe tess! Akkurat som han vet noe om kuer!! *blunker med tårevåte, store og naive øyne, mens jeg knepper opp de tre øverste knappene i bunadsskorta så kløften mellom mine yppige bondebryst synes ekstra godt * Slemme Tor, han er jeg ferdig med *trekker et strå ut av fletta, og retter på buneadsforkleet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. april 2004 #12 Del Skrevet 16. april 2004 *kniper munnen hardt sammen for ikke å le høyt på kontoret...* nå flytter de oss snart til snikk-snakk jenter, og Tor glimrer med sitt fravær.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. april 2004 #13 Del Skrevet 16. april 2004 Næh.. tror du det??? Det er vel ingen som kan bevise at jeg IKKE er sånn, er det vel..*knipser vekk litt korn fra den imaginære bunadsstakken...* Hm.. Hvor blir det av Tor??? Napper han løken??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. april 2004 #14 Del Skrevet 16. april 2004 Næh.. tror du det??? Det er vel ingen som kan bevise at jeg IKKE er sånn, er det vel..*knipser vekk litt korn fra den imaginære bunadsstakken...* Hm.. Hvor blir det av Tor??? Napper han løken??? Han "melker" nok kua di... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hr. Brunstein Skrevet 16. april 2004 #15 Del Skrevet 16. april 2004 Trodde kanskje at det var en skrivefeil i temanavnet på denne tråden. At det skulle være "blonde jenter er best." Men dengang ei. Bonde jenter! Bonde jenter lukter fjøs. Æsj. :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #16 Del Skrevet 16. april 2004 Jenter, jenter - nå må dere ikke gjøre dette om til en løktråd ( jeg lurer på om jeg skal ta patent på det ordet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 16. april 2004 #17 Del Skrevet 16. april 2004 Trodde kanskje at det var en skrivefeil i temanavnet på denne tråden. At det skulle være "blonde jenter er best." Men dengang ei. Bonde jenter! Bonde jenter lukter fjøs. Æsj. :-x 8) BLONDE jenter ER best... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hr. Brunstein Skrevet 16. april 2004 #18 Del Skrevet 16. april 2004 8) BLONDE jenter ER best... Hør! Hør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. april 2004 #19 Del Skrevet 16. april 2004 Trodde kanskje at det var en skrivefeil i temanavnet på denne tråden. At det skulle være "blonde jenter er best." Men dengang ei. Bonde jenter! Bonde jenter lukter fjøs. Æsj. :-x Jeg sier som Glammy - BLONDE jenter ER best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 16. april 2004 #20 Del Skrevet 16. april 2004 Jenter, jenter - nå må dere ikke gjøre dette om til en løktråd ( jeg lurer på om jeg skal ta patent på det ordet) Var det ikke hovedinnleggeren som startet denne løktråden? Stilig ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå