Gå til innhold

Klær som skal gies bort, hvor levere?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en del klær som jeg skal kvitte meg med. Det er plagg som nesten ikke eller aldri brukt (feil størrelse), men lappene henger ikke på, for det meste fra kjedebutikker.

Hvem skal jeg gi disse til? Hvem ville du valgt? :)

Endret av FantasDick
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fretex? Selv gir jeg avlagte klær til UFF, men det er bare fordi de har innsamlingsboks rett i nærheten av der jeg bor. Hadde valgt Fretex om de hadde boks her.

Skrevet

ikke gi bort - ha byttefest.

Enten man har shoppestopp eller bare vil ha noe nytt, inviter til byttefest.

541777_10151326854821930_580180813_n.jpg

Skrevet (endret)

Kanskje det får bli Fretex, da. Tenkte på dem, men lurte på om det var noen andre alternativer idealistisk sett. :)

Ikke meninga å være "ekkel" her, men jeg har ingen rundt min størrelse i min vennegjeng, så byttefest er det dessverre ikke noen vits i.

Endret av FantasDick
AnonymBruker
Skrevet

Om de er i en sånn stand at de kan selges, så har man jo sånne kjøpe/selge/bytte-grupper på facebook?:) Eller du kan hive det i sånne UFF-containere^^, Fretex har en tendens til å selge det til ganske drøy pris:\

Anonymous poster hash: a2589...dbe
AnonymBruker
Skrevet

Har sett flere sånne grupper på FB hvor de etterlyser rimelige/gratise ting til familier med veldig dårlig råd, kanskje det kunne være noe? Hvis noen passer inn i din str :)

Anonymous poster hash: aac43...d80
Gjest C4r1n3
Skrevet

Fretex, forskjellige mottak (rus, mishandling, asyl, osv) tar nok også i mot og man kan alltids finne slike grupper på FB der snille mennesker samler inn og leverer ut til de som trenger det.

Gjest Keikolina
Skrevet

Gir bort til hennes og mauritz, så får jeg 10 prosent per pose jeg leverer. Kun lov med 2 poser om dagen. Gir ihvertfall ikke til grådige freetex. Har lest nok om dem. De kaster jo også nok med klær.

AnonymBruker
Skrevet

IKKE FRETEX!!!

Jeg har jobbet for Fretex. De utnytter oss som jobber der. De tar råpriser, til og med høyere priser enn samme klesplagg koster NY! De tenker kun på å tjene penger. Ikke på å hjelpe. De er ikke til for å hjelpe de som er svake eller trenger hjelp.

Anonymous poster hash: b6c57...d93
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har levert en del klær til "Varmestua" her jeg bor, et lavterskeltilbud til folk som har dårlig råd og sliter med livet sitt av forskjellige årsaker. Dette tilsvarer "Fattighuset" i Oslo og lignende andre steder. Frelsesarméen tar også imot både klær og annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...