Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser inne på prampack sine sider at alle prampack passer til 99% av alle single vogner og 30% av alle søsken/tvillingvogner.
Jeg reiser mye og må derfor kjøpe en vogn som jeg VET passer innin en slik prampack.

jeg har sett på basson baby tvilling, men den står ikke på listen til prampack.

men over står det " finner du ikke din barnevogn her, kan det være den likevel passer" DET har ikke jeg tenkt å gamble på.
Noen som har erfaring?

Jeg har også sett på vognen 2ME søskenvogn, men den passer vel garantert ikke inn i en prampack?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte nettopp Basson tvillingvogn fra Jollyroom. Vet ikke om den passer i prampack, men ville bare si at Jollyroom har gitt utrolig bra service, og at du sikkert kan spørre dem om de vet, eller kan undersøke for deg. :)

Anonymous poster hash: 577e4...88b
Skrevet

Jeg kjøpte nettopp Basson tvillingvogn fra Jollyroom. Vet ikke om den passer i prampack, men ville bare si at Jollyroom har gitt utrolig bra service, og at du sikkert kan spørre dem om de vet, eller kan undersøke for deg. :)

kan man kontakte de der? vet det finnes en del modeller av den basson vognen.....de har vel kanskje ikke alle modellene. Har du tatt i en basson vogn? eller bare bestillt den på nettet? hva syns du i så fall? de ser jo ganske bra ut, men har lest at de kan være litt tunge....

AnonymBruker
Skrevet

kan man kontakte de der? vet det finnes en del modeller av den basson vognen.....de har vel kanskje ikke alle modellene. Har du tatt i en basson vogn? eller bare bestillt den på nettet? hva syns du i så fall? de ser jo ganske bra ut, men har lest at de kan være litt tunge....

Ja du kan helt sikkert ringe eller sende en e-post.

Vår står klar på barnerommet. :) Den er veldig lett å trille, og ikke av de tyngste da jeg vurderte flere mot hverandre. Jeg leste en barnevognblogg før jeg skulle kjøpe, hvor bloggeren hadde totalt vogndilla og hadde testet den mot dyrere merker. Hun var ikke i tvil om at Basson var den beste, selv etter lang tids bruk.

Det eneste jeg reagerte litt på var at det var litt liten plass til barna. Men nå er jeg vant til ei stor Simovogn da. Og ei tvillingvogn må vel være trangere om den skal kunne trilles gjennom vanlige dører. Spent på hvordan det går på vinterstid med tykk pose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...