Gå til innhold

Hva gjør dere single der ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er relativ ny innflyttet i storbyen Oslo, bor for meg selv og jobber 100 %.
På fritiden er jeg hos venner men mitt problem er at de fleste av mine venner har dratt hjem til sine hjembyer. Jeg har da altså ikke ferie, så nå er jeg egentlig i en storby uten noen venner, noen gode kollega. De gode kollegene er jo på jobb eller bedre ting å gjør.

Lurer på hva dere single gjør som er i min situasjon? Hvordan kom i kontakt med nye mennesker uten å gå på byen å drikke seg dritings?

Har skikkelig lyst å komme i kontakt med andre mennesker enn min omgangskrets.

Nei, dette er INGEN kontaktannonse, lurer helt enkelt på hva dere andre gjør eller ville gjort i min situasjon?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Anastasia
Skrevet

Er i samme situasjon som deg :) Har bare hengt meg på kollegene mine jeg. Og sutra til kameratene mine, så henger med masse gutter for tiden. Er det ingen du jobber med som vil finne på noe etter jobb? Utepils eller grilling f.eks?

• Liker 1
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Aktivitetsvenner.no

Venneklubben på Facebook.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lå i Sthans-parken idag, hadde med en bunke aviser fra jobb, og lå å leste og koste meg i sola. Litt kjedelig er det jo at alle er bortreist, men så lenge det er så godt vær er det jo bare å være ute :) Blir jo ikke akkurat mer sosial av det, men må prøve å gjøre det beste ut av det!

Anonymous poster hash: 96107...3d0

AnonymBruker
Skrevet

Har dessverre ikke noe godt å komme med her siden jeg sliter med det samme selv, men jeg skal følge med på tråden i alle fall. :)

Anonymous poster hash: 368cc...745
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg starter dagen med å gå på biblioteket for å lese ferske aviser. Sosialt og trivelig.

Senere går jeg på treningsstudio der jeg også har fått meg en viss omgangskrets.

Anonymous poster hash: 6bd5a...0e7
AnonymBruker
Skrevet

Gå i fjellet. Der stopper man gjerne for en prat uansett, så hvem vet.

Anonymous poster hash: ae815...4eb
Skrevet

Fint å vite at jeg ikke er aleine i denne situasjonen.

Og per78 så er jeg 21 år.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å danse. Den danseformen jeg har valgt, som jeg synes er mest artig, er swing, nærmere bestemt Lindy Hop. Lindy hop er en av flere former for swing, men jeg synes den er artigst.

I Oslo kan du danse Lindy Hop-swing i Bårdar Swing Club, http://www.bardarswingclub.no. Nybegynnerkurs starter i september. Du som jente bør være tidlig ute med å melde deg på, det er ofte flere følgere enn førere. Det er en gratis prøvekveld siste tirsdag i august eller første tirsdag i september, sjekk på nettsida.

Det er over 250 medlemmer i Bårdar Swing Club, så der er det mange du kan bli kjent med, av begge kjønn.

Bårdarinstituttet flyttet i våres til Rosenkrantzgate 22, på gamle Smuget, inngang fra nedre ende av bygget.

Her er et eksempel på hvor artig Lindy Hop kan være når man blir flink:

http://www.youtube.com/watch?v=myJj0mNNe1Y

Anonymous poster hash: 8715f...d75
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å danse. Den danseformen jeg har valgt, som jeg synes er mest artig, er swing, nærmere bestemt Lindy Hop. Lindy hop er en av flere former for swing, men jeg synes den er artigst.

I Oslo kan du danse Lindy Hop-swing i Bårdar Swing Club, http://www.bardarswingclub.no. Nybegynnerkurs starter i september. Du som jente bør være tidlig ute med å melde deg på, det er ofte flere følgere enn førere. Det er en gratis prøvekveld siste tirsdag i august eller første tirsdag i september, sjekk på nettsida.

Det er over 250 medlemmer i Bårdar Swing Club, så der er det mange du kan bli kjent med, av begge kjønn.

Bårdarinstituttet flyttet i våres til Rosenkrantzgate 22, på gamle Smuget, inngang fra nedre ende av bygget.

Her er et eksempel på hvor artig Lindy Hop kan være når man blir flink:

http://www.youtube.com/watch?v=myJj0mNNe1Y

Anonymous poster hash: 8715f...d75

Hmm... Hvor mange pleier det å være på kurset og hvilke aldersgrupper?

Anonymous poster hash: 368cc...745

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...