AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Mange syns kanskje at jeg er teit, men jeg satt og gråt i hele går kveld... Jeg hadde bursdag på lørdagen, og det var kun en av vennene mine som sendte meg en gratulasjonsmelding. Jeg har facebook, og bursdagen min står der, slik som alle andre sin gjør. Jeg ble så lei meg da jeg kun fikk gratulasjoner fra kjæresten og noen familiemedlemmer. Jeg var så lei meg på lørdag, at jeg dro innom vinmonopolet og viste legitimasjonen min uoppfordret, i håp om å få en gratulasjon fra kassadamen. Noe jeg heller ikke fikk... Hvordan ville dere ha reagert? Jeg er alltid den som husker på gi en lyd fra meg når vennene mine har fødselsdag... Jeg ble bare veldig lei meg, og våknet med store poser under øynene i dag... Anonymous poster hash: b62f2...7e9
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Vel, det var en gang jeg ikke gratulerte en venninne, og det var fordi jeg hadde ikke sett henne hele høsten omtrent fordi hun bare prioriterte tid med kjæresten. 2
Gjest oreokaka Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Hadde også blitt lei meg. En av mine beste kompiser glemte bursdagen min i februar, som kun var 10 dager etter hans egen. Har enda ikke tatt kontakt med han, er litt skuffa over at han glemte meg.
challenger Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Jeg bryr meg ikke. Selv er jeg den som husker ALLE bursdager til gud og hvermann liksom, men skjønner at ikke alle har sånn klisterhjerne når det kommer til datoer:) Enkelte sliter jo selv med å huske når de selv har bursdag.. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Da blir jeg sint, lei meg og deprimert på randen av selvmord. Jeg prøver febrilsk å få oppmerksomheten deres for å bekrefte at de elsker meg, før jeg bittert beslutter å aldri snakke til dem igjen og bestemmer meg for å starte et nytt og bedre liv uten dem. Oh, the joys of Borderline! Anonymous poster hash: 9b14c...bdf 3
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Da blir jeg sint, lei meg og deprimert på randen av selvmord. Jeg prøver febrilsk å få oppmerksomheten deres for å bekrefte at de elsker meg, før jeg bittert beslutter å aldri snakke til dem igjen og bestemmer meg for å starte et nytt og bedre liv uten dem. Oh, the joys of Borderline! Anonymous poster hash: 9b14c...bdf Steinbra, ler og ler.
Eudyptula Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Jeg ville ikke brydd meg stort. Jeg vet at alle ikke er like flinke på slikt, eller ikke bryr seg så mye om akkurat bursdager. De kan være gode venner likevel. 1
Gamerfrue Skrevet 8. juli 2013 #8 Skrevet 8. juli 2013 det kommer sikkert litt an på hvem det er - jeg tror folk har blitt så bortskjemt med facebook at noen rett og slett glemmer bursdager med mindre man er der inne hver dag. Bestekompisen min tror jeg har glemt bursdagen min to år på rad nå (husker ikke helt), men både jeg og han er så fjern at jeg i grunn synes det er litt morsomt fordi det ikke gjør noe for vennskapet. Det er litt hvem man er og hvem som glemmer det, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #9 Skrevet 8. juli 2013 Mine gratulerer meg bare på facebook. Og hadde noen glemt det, så hadde jeg ikke brydd meg. Anonymous poster hash: 3ad80...ee5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #10 Skrevet 8. juli 2013 Jeg syns det er litt forskjell på hvem som glemmer det. Det er jo noen man regner som sine nærmeste. Hvis de glemmer det, kan jeg bli ganske snurt. Spesielt hvis jeg husket på dem og ga dem gave. Ei nær venninne av meg, feiret stor dag og jeg både hjalp henne, holdt tale, ga fine blomster og gave. Da min store dag kom noen uker etterpå, hørte jeg ikke et pip. Selv om jeg reiste bort og feiret i et annet land, så har man jo sosiale medier. Anonymous poster hash: 48d4e...7da
Gjest Keikolina Skrevet 8. juli 2013 #11 Skrevet 8. juli 2013 Jeg bryr meg ikke siden jeg ikke feirer bursdag. Har ikke fødselsdato på facebook, bare søstra mi som absolutt må gratulere meg sånn at andre ser det, flaut siden jeg hater oppmerksomhet.
Tomaten Skrevet 8. juli 2013 #12 Skrevet 8. juli 2013 Vær glad du fikk oppmerksomhet av kjæresten ihvertfall. Trenger du virkelig mer?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #14 Skrevet 8. juli 2013 Gratulerte og ga gave til en venninne da hun hadde bursdag tidligere i år, hun glemte min :/ Ble litt skuffet, men har ikke sagt noe. Anonymous poster hash: 3be80...397 1
fuksia Skrevet 8. juli 2013 #15 Skrevet 8. juli 2013 Jeg hadde også blitt lei meg. Hvertfall om de ikke kom på det etter noen dager og sendte melding eller noe da. Jeg suger på å huske datoer selv, så har derfor lagret bursdagene til familien og de nærmeste vennene på mobilen sånn at jeg får beskjed dagen før.
sol87 Skrevet 8. juli 2013 #16 Skrevet 8. juli 2013 Jeg synes ikke du bør ta det for ille opp. For mange av oss betyr ikke bursdagen SÅ mye lenger, det er hyggelig å få noen gratulasjoner, men ikke alle er like flinke til å huske datoer. Jeg tror ikke dette betyr at vennene dine ikke bryr seg om deg. Gratulerte de deg ikke på facebook da? 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #17 Skrevet 8. juli 2013 Nei jeg fikk ingen gratulasjoner på Facebook heller. Jeg ser at noen av dere her inne som svarer, skriver at dere ikke hadde brydd dere. For min del, har bursdager alltid betydd noe, og slik har det alltid vært for vennene mine også. Det er derfor jeg reagerer. Jeg ville vel ikke sagt at vennene mine er dårlige mennesker av den grunn, men jeg forventer i hvert fall at mine 8 nærmeste venninner tar seg bryet til å gi en lyd fra seg på dagen min, slik vi alle gjør mot hverandre. Anonymous poster hash: b62f2...7e9 1
Gjest Fleecejakke Skrevet 8. juli 2013 #18 Skrevet 8. juli 2013 Sikker på at datoen på facebook er offentlig? Jeg innså en bursdag at det kun vr jeg som så den, det året følte jeg meg veldig ensom. Året etter, når jeg fikk satt den offentlig, var det mye bedre. Jeg blir lei meg om ingen husker bursdagen min og blir litt som hun med bordeline bortsett fra at jeg ikke prøver å få bekreftelse, jeg hopper heller rett til "jeg kan klare meg uten dere" biten.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #19 Skrevet 8. juli 2013 Sikker på at datoen på facebook er offentlig? Jeg innså en bursdag at det kun vr jeg som så den, det året følte jeg meg veldig ensom. Året etter, når jeg fikk satt den offentlig, var det mye bedre. Jeg blir lei meg om ingen husker bursdagen min og blir litt som hun med bordeline bortsett fra at jeg ikke prøver å få bekreftelse, jeg hopper heller rett til "jeg kan klare meg uten dere" biten. Jeg har bursdagen min offentlig på facebook, dobbeltsjekket det. Det er vel kanskje ikke store greiene å bli deppa for, men jeg kjente at det gikk innpå meg.. Jeg kan vel si at jeg er en smule bitter av den grunn, fordi det fikk meg til å føle at jeg ikke betyr noe for vennene mine.. Anonymous poster hash: b62f2...7e9
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2013 #20 Skrevet 8. juli 2013 Jeg har bursdagen min offentlig på facebook, dobbeltsjekket det. Det er vel kanskje ikke store greiene å bli deppa for, men jeg kjente at det gikk innpå meg.. Jeg kan vel si at jeg er en smule bitter av den grunn, fordi det fikk meg til å føle at jeg ikke betyr noe for vennene mine.. Anonymous poster hash: b62f2...7e9 Vel, du blir nødt til å ta det opp med dem på en måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå