Gå til innhold

Hadde du blitt med på hyttetur på 3. date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Truffet en mann og liker han godt. Han har bedt meg med på hytta si. Tror egentlig den ligger litt øde. Må si at det ikke går noen alarmer ang denne mannen, men er litt usikker på om jeg tør sette meg i den situasjonen.

Hva synes du? Er det uansvarlig å bli med på hyttetur på 3. date?

Anonymous poster hash: deae9...0bb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt til det på 3. eller 4. date med han jeg er sammen med nå, men det ble ikke noe av av praktiske årsaker. Men da hadde jeg allerede blitt med ham hjem og hatt sex på 2. date, da, så sjansen var vel stor for at jeg allerede ville vært partert og lagt i fryseren om han ikke hadde vært grei :sjenert: vi hadde snakket sammen via nett i sånn omtrent en måned på det tidspunktet, så vi visste jo en del om hverandre også. Hyttetur er en fin måte å bli kjent på - på godt og vondt. Når man tilbringer en helg sammen på et øde sted uten diverse distraksjoner legger man bedre merke til gode og dårlige sider. Jeg tenker at hvordan man passer sammen i en sånn setting er ganske viktig, så hvorfor ikke ta det ganske tidlig. Vi fikk ikke dratt på hyttetur før etter ca tre måneder, og det var først da vi ble ordentlig sammen.

Men altså... man må jo også høre på magefølelsen. Kanskje det er så tidlig for dere at det er reell fare for at det blir kleint og ubehagelig? Jeg datet en fyr jeg takket nei til å komme på besøk til (endel timers reise) - ikke fordi jeg trodde han var noe annet enn en kjempereal mann, men jeg følte meg ikke så interessert og ville ikke avvise ham og samtidig være avhengig av å bo hos ham en hel helg...

Anonymous poster hash: d192d...103
AnonymBruker
Skrevet

Truffet en mann og liker han godt. Han har bedt meg med på hytta si. Tror egentlig den ligger litt øde. Må si at det ikke går noen alarmer ang denne mannen, men er litt usikker på om jeg tør sette meg i den situasjonen.

Hva synes du? Er det uansvarlig å bli med på hyttetur på 3. date?

Jeg ville ikke overnattet med en alt på tredje daten. Jeg ville antatt han hadde visse forventninger til en sånn tur som jeg ikke er i nærheten av å innfri så tidlig i forholdet.

Anonymous poster hash: a23fa...c21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Egentlig tenker jeg ikke på forventningen til sex... Er egentlig klar for å bli feid over:P

Tenker mer på det å bli partert og lagt i fryseren etterpå ja...

• Liker 3
Gjest sweetsugar
Skrevet

Det finnes jo såklart nokk av gale å syke mennesker der ute, men jeg tror virkelig ikke han har planer om å partere deg å legge deg i fryseren..

Stol på magefølelsen din du. En hyttetur er jo svæært romantisk, og kansje han bare er av den svært romantiske typen som virkelig vil dra med deg på hyttetur? :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Sjansen er relatvit liten for at han er en seriemorder.

Skrevet

Ja, så lenge det ikke er hyttetur med familien hans, ville jeg vært med :)

Dersom han vet at folk vet hvor du er, tror jeg ikke han vil dele deg opp og legge deg i fryseren :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne gjort det dersom jeg fikk egen seng.

Anonymous poster hash: 0a5fd...7dd
Skrevet

Jeg kunne gjort det dersom jeg fikk egen seng.

Anonymous poster hash: 0a5fd...7dd

Har da vært på tur på tredje date før, men hotell da.

Da vet man jo hvem mannen er, altså identiteten, familie osv. Eller, man BØR jo vite det. (Du kunne fint fått velge rom m/to enkeltsenger inntil hverandre:)) I tillegg er det jo heller ikke fryser på hotellrommet....

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg vært keen nok, kunne jeg lett gjort det.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hotell er bedre. Som en nevnte her: Ingen fryser. Og andre som kan høre lydene. Tror ikke jeg ville blitt med på hyta nei. Litt for tidlig. Kanskje hvis familien hans var med :fnise:

Anonymous poster hash: 98d32...622
AnonymBruker
Skrevet

dro du på daten? :fnise:

Anonymous poster hash: 7a2d0...abc
Skrevet

hyttetur kan jeg fint dra på. ser ikke på det som noe skummelt.

AnonymBruker
Skrevet

Så mange som nevner fryseren her. Jeg ville vært mer bekymret over det faktum at hytten ligger øde. Og at fryseren ikke ville være det første daten din tenkte på, men det at det er mye plass rundt dere hvor han kan grave deg ned. Slik at ingen finner deg.

Anonymous poster hash: fc98a...56e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...