AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Fikk en hyggelig melding fra et ukjennt nummer. Sjekket nummeret og ble ikke klokere. Skrev tilbake at han sikkert hadde sendt feil. Men det hadde han ikke. Han hadde sett meg ute, tatt bilnummeret mitt og på ett eller annet vis funnet ut hva jeg het og mobilnummeret mitt. Vet ikke helt hva jeg skal synes... Creepy? Anonymous poster hash: 86ccc...e82
Gjest oreokaka Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 (endret) Usj, så ekkelt! Hva stod det i meldinga? Ops! Leste ikke at det var en hyggelig melding i farta, men fortsatt litt spesielt.. Endret 8. juli 2013 av oreokaka
LillaFrosk Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Det er ikke så vanskelig å finne navn og nummer, da.. Er du registrert på den bilen, kan man lett få navnet ditt og søke opp nummeret. (Om du ikke visste det, selvsagt. Tolket det ikke slik, ettersom: ".. på ett eller annet vis...") Men, jeg skjønner om du synes det er litt creepy.. Han har tross alt bare sett deg kjøre bil og funnet ut at "DÆSKEN, hun skal jeg finne kontaktinformasjonen til!" Ville synes det hadde vært litt rart selv. På den andre siden.. Om man vil ta kontakt med noen, må man jo begynne et sted... 1
Gjest Morteno Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Du kan lett finne ut hvem som eier bilen ved å sende en SMS.Denne for eksempel: http://www.nkk.no/nkk/public/getImage?IMAGE_ID=12148Synes ikke det var creepy hvis han virket hyggelig. 4
Gjest Gresshoppesang Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 "Tusen takk for hyggelig melding. Hadde vært kjekt for meg å vite hvem som sendte den også. " 1
Gjest slettetbruker Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Bytt nummer. Bytt navn. Flytt til pakistan. 11
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #8 Skrevet 8. juli 2013 "Jeg vet hva du heter, jeg vet hvor du bor", er en creepy melding. En hyggelig melding, i stedet, er jo hyggelig. Anonymous poster hash: e3284...0dd
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #9 Skrevet 8. juli 2013 "Is this the real life is this just fantasy caught in a land slide no escape from realityyyy... Nei, seriøst, hvem faen er du?" svarte jeg en gang jeg fikk en slik melding. Anonymous poster hash: 8656e...013 8
Gjest slettetbruker Skrevet 8. juli 2013 #10 Skrevet 8. juli 2013 "Is this the real life is this just fantasy caught in a land slide no escape from realityyyy... Nei, seriøst, hvem faen er du?" svarte jeg en gang jeg fikk en slik melding. Anonymous poster hash: 8656e...013 Gullstjerne til deg. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #11 Skrevet 8. juli 2013 Gullstjerne til deg. Takker og bukker! Anonymous poster hash: 8656e...013
Singha Skrevet 8. juli 2013 #12 Skrevet 8. juli 2013 (endret) Bilnummer til 2282. Verre er det ikke. Jeg bruker det på jobb hele tida. Folk som feilparkerer blir fjerne overrasket de og. Men å bruke det til sjekking? Det er nok kanskje litt creepy når personen ikke presenterer seg selv ja. Om du misliker at folk kan finne nummeret ditt er det bare å sørge for å ha skjult nummer. Endret 8. juli 2013 av Singha 4
Lakenskrekk Skrevet 8. juli 2013 #13 Skrevet 8. juli 2013 Jeg holdt på å sende en sånn melding til en kar jeg hadde foran meg i rushen på vei hjem fra jobb... han kjørte forbi i rundkjøringen og foran meg over brua, han var så inmari kjekk, så siden jeg hadde tid så sendte jeg bilnummeret til 2282 og fant ut hvem han var. Jeg tørte aldri sende melding til han. Jeg syns det hadde vært morsomt å få en sånn melding, jeg... blitt lagt merke til i bilen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #14 Skrevet 8. juli 2013 Føles nok bare creapy fordi det er en metode du ikke er kjent med. Hvis en ukjent vet navnet ditt og sender en melding på facebook, hadde det vært creapy? Det han gjorde er ca. like mye innsats. regnr DK99999 til 2282 - > søke opp navn på 1881 appen på iphonen Ikke heng deg så mye opp i hvordan han gjorde det. Anonymous poster hash: 452e8...c2b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #15 Skrevet 8. juli 2013 Trodde noen hadde skrudd av skiltet ditt og erta deg etterpå, uff ja ja, ikke fullt så underholdene altså. Var bare en ny sjekke tråd.Anonymous poster hash: 3c6df...965 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #16 Skrevet 8. juli 2013 Føles nok bare creapy fordi det er en metode du ikke er kjent med. Hvis en ukjent vet navnet ditt og sender en melding på facebook, hadde det vært creapy? Det han gjorde er ca. like mye innsats. regnr DK99999 til 2282 - > søke opp navn på 1881 appen på iphonen Ikke heng deg så mye opp i hvordan han gjorde det. Anonymous poster hash: 452e8...c2b Forskjellen her er vel at på FB så ser man avsenderen sitt navn. Anonymous poster hash: 5a3c3...002 1
Cuddlegirl Skrevet 8. juli 2013 #17 Skrevet 8. juli 2013 Neh, det er da ikke så creepy. Navnet er jo lett å få tak i, og han synes vel du var så søt at han ikke kunne la deg gå. Jeg hadde sendt en melding å spørt hvem han var. 1
Pringle Skrevet 8. juli 2013 #18 Skrevet 8. juli 2013 (endret) Det var da litt rart at vedkommende ikke med en gang presenterte seg og fortalte hvordan han hadde fått nummeret ditt. Du lurer på om du burde synes det var creepy eller ikke. Da lurer jeg veldig på hva han skrev i meldingen! Endret 8. juli 2013 av Pringle
Tomaten Skrevet 8. juli 2013 #19 Skrevet 8. juli 2013 Trodde noen hadde skrudd av skiltet ditt og erta deg etterpå, uff ja ja, ikke fullt så underholdene altså. Var bare en ny sjekke tråd.Anonymous poster hash: 3c6df...965 Hvorfor ville det vært på singelforumet?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #20 Skrevet 8. juli 2013 Hvorfor ville det vært på singelforumet? nytt sjekke triks? Anonymous poster hash: be767...801
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå