Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i helgen var jeg på en 3- dagers festival med flere venner. Første kvelden (fredag) kliner jeg med en bekjent som også var på festivalen, jeg har møtt han før men egentlig ikke snakket så mye med han, men vi har mange felles venner.

Det var kanskje på grunn av alkoholen at vi hadde en god kjemi, men jeg merket i hvert fall at dagen etterpå var det ikke helt det samme. Var ikke sånn at samtalen bare fløt av seg selv. Tror kanskje han var litt nervøs noe som gjorde meg litt usikker. Har jo sett han en del hele helgen egentlig på grunn av festivalen, og han kysser meg når jeg møter han, når han skal gå, og helt random innimellom. Egentlig må jeg innrømme at jeg ikke så så veldig høytidelig at jeg klina litt med han første kvelden, men da vennene våre fikk det med seg fikk jeg jo høre hvor bra fyr han er og hvor glade de var på våre vegne.. Jeg har jo lyst å gi det en sjanse, men jeg er litt skeptisk når det er sånn halvklein stemning mellom oss når vi er alene og omtrent ikke snakker om noe annet enn været og small- talk emner..

Jeg trenger egentlig bare noen synspunkter her for jeg har to forhold bak meg hvor kjemien var super med en gang og hvor det kjentes ut som om vi hadde kjent hverandre så lenge med en gang. Med de to eksene mine var det som om vi hoppet litt over den treige bli-kjent fasen og var komfortable med en gang.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre, men jeg ville rett og slett bare skrinlagt det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonymous poster hash: acb80...637
Skrevet

Jeg kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre, men jeg ville rett og slett bare skrinlagt det.

Ja, er jo litt det jeg har tenkt på men siden så mange fikk det med seg føler jeg at jeg burde se det litt an først. Han var veldig hyggelig, grei type og kjekk. Kanskje heller jeg som vil vil vil ha en sommerflørt evt noe mer..

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, er jo litt det jeg har tenkt på men siden så mange fikk det med seg føler jeg at jeg burde se det litt an først. Han var veldig hyggelig, grei type og kjekk. Kanskje heller jeg som vil vil vil ha en sommerflørt evt noe mer..

Gi blanke i de andre. De har ingenting med å legge seg opp i hvem du kliner på festival med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke man trenger å bli tatt med storm med en gang, min beste opplevelse var ganske rolig - men likevel veldig bra (jeg gikk og gliste selv om jeg ikke var helt på tuppa)... men jeg tror nesten det bør være sånn at man er komfortable med å snakke med hverandre, at praten bare går liksom.

Anonymous poster hash: bdf16...4ee
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg ville holdt på han. :)

Anonymous poster hash: de683...e5e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble ikke tatt med storm og hadde i utgangspunktet veldig lite til felles med han som har vært kjæresten min i åtte år og mannen min i fire :hjerte:

Anonymous poster hash: e718b...9fe
  • Liker 1
Gjest anonym
Skrevet

Jeg trenger en som tar meg med storm, må alltid ha vørt noe helt fra starten for min del. Tror det og kan ha med mennesketyper å gjøre. Jeg er en veldig lidenskapelig person, trenger en som gir meg motstand, en jeg kan bryne meg litt på.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg trenger en som tar meg med storm, må alltid ha vørt noe helt fra starten for min del. Tror det og kan ha med mennesketyper å gjøre. Jeg er en veldig lidenskapelig person, trenger en som gir meg motstand, en jeg kan bryne meg litt på.

Huff, kjenner jeg egentlig er sånn jeg også. Men brant meg på et lidenskapelig forhold i vinter, og det har vært temmelig rolig på mannefronten siden da.. Hmm kjenner jeg lurer litt på hvor ille det egentliger å ha en useriøs flørt en sommer uten å ville ha noe særlig mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...