AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Hei Jeg er litt lubben, og skal prøve å bli litt slankere. Jeg lurer på om jeg kan bli synlig slankere på 5 uker? Ser man det godt, liksom? Og hvor mange kilo er det maks realistisk å gå ned? Har ikke tenkt til å sulte meg eller noe altså, dette skal gjøre med et sunt kosthold og mye trening Anonymous poster hash: 5540d...520
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Det er mulig å gå ned 0,5-1 kg per uke uten streng diett. I hvilken grad du ser det avhenger av hvor overvektig du er.Anonymous poster hash: ed4c8...f2b
sol87 Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Hvis du går ned 5 kg (og mister mest fett og ikke så mye muskelmasse...) så kan det vises på deg, i alle fall vil de som kjenner deg legge merke til det. Det kan til og med tilsvare en klesstørrelse. Det er lurt å bruke målebånd, ofte kan man ha blitt slankere uten at det vises like mye på vekta hver uke.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Det håper jeg..skal prøve å gå ned (synlig) i vekt på 5 uker selv. Anonymous poster hash: 9381f...22e
Gamerfrue Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 helt klart! Det krever jo masse motivasjon om å klare og tørre å svette og slite litt, men hvis man står på og presser kroppen litt og samtidig får hviledager og spiser sunt og godt så ser man garantert forandringer etter en måned!
FantasDick Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Jeg har gått ned 5 kg på 4 uker, vil tro du også kan klare det.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #8 Skrevet 8. juli 2013 Så godt å høre at det er mulig. Jeg skal virkelig gjøre så godt jeg kan! Skal flytte og studere på en plass hvor jeg ikke kjenner noen, det blir en helt ny start. Vil gjerne være litt slankere da Jeg har ihvertfall et mål om å klare å komme under 60 kilo - nå veier jeg 64. Det begynner å bli alt for lenge siden jeg var på 50-tallet..Anonymous poster hash: 5540d...520
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #9 Skrevet 8. juli 2013 Så godt å høre at det er mulig. Jeg skal virkelig gjøre så godt jeg kan! Skal flytte og studere på en plass hvor jeg ikke kjenner noen, det blir en helt ny start. Vil gjerne være litt slankere da Jeg har ihvertfall et mål om å klare å komme under 60 kilo - nå veier jeg 64. Det begynner å bli alt for lenge siden jeg var på 50-tallet..Anonymous poster hash: 5540d...520 Haha, jeg har samme motivasjon Anonymous poster hash: 9381f...22e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #10 Skrevet 8. juli 2013 Du sier ikke hvor høy du er, men med mindre du er skikkelig lav, kan du kan umulig være overvektig. Kiloene synes bedre på en i utgangspunktet tynn person og det er også vanskeligere å slanke bort vekt så nærme "idealvekten". Anonymous poster hash: 37988...28a
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #11 Skrevet 10. juli 2013 Du sier ikke hvor høy du er, men med mindre du er skikkelig lav, kan du kan umulig være overvektig. Kiloene synes bedre på en i utgangspunktet tynn person og det er også vanskeligere å slanke bort vekt så nærme "idealvekten".Anonymous poster hash: 37988...28a Jeg er 1.67 m høy. Og jeg har heller aldri sagt at jeg er overvektig? Jeg sa at jeg er lubben. Og du har ikke sett min kropp, så du vet ikke hvordan den ser ut. Forskjellige personer med samme vekt og høyde kan se ganske forskjellige ut. Jeg har venninner som er like høye og som veier ca. like mye som meg, og de bruker flere størrelser mindre i klær. Jeg er ikke komfortabel med min egen kropp med denne vekta. Ser omtrent ut som den jenta i midten her http://nerdfitness.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2012/05/womenbodyfat3.jpg , bare at jeg har litt større lår og mindre pupper. Anonymous poster hash: 5540d...520
Meridian Skrevet 10. juli 2013 #12 Skrevet 10. juli 2013 Hei Jeg er litt lubben, og skal prøve å bli litt slankere. Jeg lurer på om jeg kan bli synlig slankere på 5 uker? Ser man det godt, liksom? Og hvor mange kilo er det maks realistisk å gå ned? Har ikke tenkt til å sulte meg eller noe altså, dette skal gjøre med et sunt kosthold og mye trening Anonymous poster hash: 5540d...520 Ja, det kan du, om du går inn for det. Man kan fint gå ned 5-10 kg på 1 mnd. Anbefaler deg å gjøre det på den sunne måten, ja. Kutt ut alt av sukker, hvetemel og annen usunn mat. Spis mye salat og grønsaker, og nok protein som kjøtt, fisk, kylling til. Husk å få i deg nok fett, for fett metter. Da tenker jeg på fett som i frø, nøtter, olje, avokado, fisk. Varier fra dag til dag. Husk å drikke nok vann, da vann er med på å rense ut avfallstoffer og hjelper til ved slanking. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #13 Skrevet 10. juli 2013 Jeg er 1.67 m høy. Og jeg har heller aldri sagt at jeg er overvektig? Jeg sa at jeg er lubben. Og du har ikke sett min kropp, så du vet ikke hvordan den ser ut. Forskjellige personer med samme vekt og høyde kan se ganske forskjellige ut. Jeg har venninner som er like høye og som veier ca. like mye som meg, og de bruker flere størrelser mindre i klær. Jeg er ikke komfortabel med min egen kropp med denne vekta. Ser omtrent ut som den jenta i midten her http://nerdfitness.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2012/05/womenbodyfat3.jpg , bare at jeg har litt større lår og mindre pupper.Anonymous poster hash: 5540d...520 Jeg har heller aldri sagt at du har sagt du er overvektig ;-)Anonymous poster hash: 37988...28a
@Maja Skrevet 10. juli 2013 #14 Skrevet 10. juli 2013 Jeg er 1.67 m høy. Og jeg har heller aldri sagt at jeg er overvektig? Jeg sa at jeg er lubben. Og du har ikke sett min kropp, så du vet ikke hvordan den ser ut. Forskjellige personer med samme vekt og høyde kan se ganske forskjellige ut. Jeg har venninner som er like høye og som veier ca. like mye som meg, og de bruker flere størrelser mindre i klær. Jeg er ikke komfortabel med min egen kropp med denne vekta. Ser omtrent ut som den jenta i midten her http://nerdfitness.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2012/05/womenbodyfat3.jpg , bare at jeg har litt større lår og mindre pupper. Anonymous poster hash: 5540d...520 Ser ut omtrent som meg du då, bare at eg er litt høgare. Får stadig høyre at eg ikkje treng slanke meg, for eg er normalvektig i følge bmien. Ein kan vere pen med ein slik kropp, men det et viktig å vere komfortabel sjølv. Eg prøvde lavkalori og gjekk saaakte ned i vekt, men etterkvart skreik kroppen etter mat og gjekk opp igjen alt og vell så det på kort tid. Lagt om til lavkarbo no, og så lenge eg holder meg til det kostholdet så går vekta jevnt nedover. Tipset du har fått av Bølle er bra, det kan funke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå