Nerine_ Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 (endret) Hvordan rengjør og "pleier" dere mac sminkekoster? Har lest at noe bruker babysjampo, holder det? Vil jo ta best mulig vare på dem siden de koster litt Endret 8. juli 2013 av Nerine_
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Alle sminkebørstene mine blir vasket med babyshampoo. Ca en gang i uken.
Nerine_ Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2013 Alle sminkebørstene mine blir vasket med babyshampoo. Ca en gang i uken. En spesiell eller er det samme hvilken babysjamop?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 En spesiell eller er det samme hvilken babysjamop? Jeg bruker den fra Natusan og har bare gode erfaringer.
Nerine_ Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2013 Jeg bruker den fra Natusan og har bare gode erfaringer. Ok, takk
Gjest BettyBoop Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Hvordan rengjør og "pleier" dere mac sminkekoster? Har lest at noe bruker babysjampo, holder det? Vil jo ta best mulig vare på dem siden de koster litt jeg kjøpte sånn spesialsjampo til sminkekoster fra bare minerals. husker ikke helt hva jeg betalte for den men den var ikke rådyr liksom
Nerine_ Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2013 jeg kjøpte sånn spesialsjampo til sminkekoster fra bare minerals. husker ikke helt hva jeg betalte for den men den var ikke rådyr liksom Er den bedre enn babysjampo? Om du har prøvd begge deler da..
Gjest BettyBoop Skrevet 8. juli 2013 #9 Skrevet 8. juli 2013 (endret) Er den bedre enn babysjampo? Om du har prøvd begge deler da.. om det er bedre har jeg ingen formening om siden jeg ikke har prøvd babysjampo. Men tenker uansett den er bedre for huden. Er litt usikker på om ingrediensene i babysjampoer er så bra som en skal ha det til. Er de parfymefrie f.eks? Endret 8. juli 2013 av BettyBoop
Gjest BettyBoop Skrevet 8. juli 2013 #11 Skrevet 8. juli 2013 Niks Betty, det er den ikke. hva er ikke hva?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2013 #12 Skrevet 8. juli 2013 hva er ikke hva? Parfyme i den babyshampoen jeg bruker til sminkebørstene.
Gjest BettyBoop Skrevet 8. juli 2013 #13 Skrevet 8. juli 2013 Parfyme i den babyshampoen jeg bruker til sminkebørstene. oki. Gjerne det er like bra som sånn kostsjampo. Og hvis det er billigere så er det vel greit nok, men nå har jeg nå kjøpt den der jeg har så får vel bruke den opp
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2013 #14 Skrevet 8. juli 2013 oki. Gjerne det er like bra som sånn kostsjampo. Og hvis det er billigere så er det vel greit nok, men nå har jeg nå kjøpt den der jeg har så får vel bruke den opp Er du nå fornøyd så er det ingen grunn til å bytte sånn egentlig.
Gjest BettyBoop Skrevet 8. juli 2013 #15 Skrevet 8. juli 2013 Er du nå fornøyd så er det ingen grunn til å bytte sånn egentlig. nei nei men jeg tenkte nå sånn prismessig om babysjampo er billigere
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2013 #16 Skrevet 8. juli 2013 nei nei men jeg tenkte nå sånn prismessig om babysjampo er billigere Godt poeng.
kills Skrevet 8. juli 2013 #17 Skrevet 8. juli 2013 Jeg bruker også babyshampoo. Hørt om flere som bruker frisørprodukter, men jeg føler meg mer komfortabel med milde produkter i ansiktet..
Djungelvrål Skrevet 9. juli 2013 #18 Skrevet 9. juli 2013 Jeg bruker zalo, babysjampo rengjør ikke godt nok.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #19 Skrevet 9. juli 2013 Finnes det kostevask i sprayform? Jeg har så mange koster at jeg tenker å spraye kostene annenhver dag og vaske de skikkelig med shampo annen hver uke. Anonymous poster hash: b4680...3b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå