Gå til innhold

Selge "billig"-klær på finn.no. Vits?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har utrolig mye klær, sko, smykker og vesker som ligger ubrukt i skapet og tenkte å selge unna litt av det.

Det er objekter fra standard "billig"-butikker som H&M, BikBok, DinSko, Eurosko, accessorize osv. Er det vits å bruke tid på å lage annonse på finn? Hvor stor interesse er det for vanlige, brukte "billig"-ting. Har selvfølgelig tenkt til å ha lave priser.

Hvor mye ville du betalt for en vanlig, brukt genser fra H&M? 50kr? 30kr? 10kr?

Anonymous poster hash: a19eb...9ca
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Legg det heller ut på facebook, gratis. I forskjellige grupper.

Anonymous poster hash: 2cca7...1e1
Gjest bustyvel
Skrevet

Enig med siste taler, kjøp/salg-gruppene tror jeg egner seg myyyye bedre enn finn :-)

Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å kjøre noen steder for å kjøpe en h&m-genser, selv om den kostet 30 kr. Da hadde jeg heller tatt en tur på fretex. Men du kan jo alltids prøve på Facebook, og ha en pakkepris om de kjøper alt.

Skrevet

Jeg har solgt en del vanlige billigklær på Finn.no. Noe ble solgt fort, annet ble aldri solgt og ble gitt bort til loppis i stedet. Men alt i alt tjente jeg noen slanter på det. Litt mye jobb for liten gevinst kanskje, men jeg samlet inn penger til nytt kamera da jeg drev og solgte klær, så for meg ble det verdt innsatsen. Bare pass på å ta gode bilder av klærne, helst på en menneskekropp i stedet for på kleshenger eller utstillingsdukke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...