AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 .. Hva skal jeg gjøre? Han er mild, behagelig og tålmodig. Jeg bare smiler hver gang jeg går til kassa og han er der og han ser ut til å være litt sånn "øøøhhhhhhhhh" mens jeg bare "hihiiiihi smil smil". :-/ Men han smiler jo til de andre! Mens når jeg går dit så rygger han litt unna og virker litt sånn "brydd", liksom? Jeg fikk opp øynene for ham da det hang en guttunge der på ca 10 år (ikke hans egen) og han var så tålmodig og svarte så behagelig og gav ham oppriktig oppmerksomhet. Hva skal en jente gjøre? Men han MÅ jo være opptatt, for alle de jeg vil ha er opptatte. Jeg er faktisk i midten av 20-åra ......... selv om innlegget virker fjortis Anonymous poster hash: 6a9cf...3eb
Gjest GirlonGirl Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Hehe. Han rygger nok fordi han har fanget opp dette: at du er skikkelig keen på han. Så enten gjør han det fordi han er opptatt eller så synes han du blir for mye, rett og slett. Du kan jo prøve å roe deg ned to hakk, da skal du se han kanskje blir mer trygg og glad for å se deg Er sånn på jobben min også, de gutta som er helt på og all over the place når de ser meg blir jeg litt brydd av, så det gjelder å ligge på omtrent samme interessenivå slik at ikke den ene ikke er 100 og den andre bare 5 hvis du tok den. haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå