AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Vi har alstå hooket opp en gang, hengt litt sammen men ikke så alt for mye, han ringer meg i fylla, men også i edru tilstand, i går dro han på ferie og sendte meg melding hvor han skrev: Kommer til å tenke sikkelig på deg snuppa <3 Så hva er greia her? Er han interessert? Noen som vil hjelpe meg med å tolke denne meldingen? Setter stor pris på tilbakemeldinger da dette surrer rundt i hodet mitt dagen lang! Anonymous poster hash: a696a...01a
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Så klart er han interessert! Anonymous poster hash: 77efb...42e
Nettinettet Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Vet du, å tolke sms og analysere har jeg bare sluttet totalt med. Uansett hva folk skriver så vet man aldri hva som egentlig ligger bak, eller hva de føler. Det jeg gjør er at jeg tar det som kommer som positivt, uten å legge for mye i det. Dermed sikrer jeg meg for å ikke bli såret uten at jeg lar tidligere erfaringer ødelegge for andre mennesker. Så jeg ville tenkt at han vil tenke på meg, thats it. Hva han mener med det vil du heller finne ut av etterhvert. Det viktige her er jo egentlig ikke hva han mener, men hva du vil med han, og det er ut i fra det du fortsetter samtalen med han. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 At han sliter med norsk rettskriving !Anonymous poster hash: 93d5f...093 2
Gjest.22 Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 (endret) At han sliter med norsk rettskriving !Anonymous poster hash: 93d5f...093 Rettskriving er uansett ikke det, det handler om her! Ta det som det kommer, hvis dere har en kjemi så kommer det nok naturlig av seg selv, ikke over analyser det . Ordner seg sikkert. Endret 8. juli 2013 av Gjest.22
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Vi har alstå hooket opp en gang, hengt litt sammen men ikke så alt for mye, han ringer meg i fylla, men også i edru tilstand, i går dro han på ferie og sendte meg melding hvor han skrev: Kommer til å tenke sikkelig på deg snuppa <3 Så hva er greia her? Er han interessert? Noen som vil hjelpe meg med å tolke denne meldingen? Setter stor pris på tilbakemeldinger da dette surrer rundt i hodet mitt dagen lang! Anonymous poster hash: a696a...01a Han har dårlig språk i hvert fall, men er sikkert en bra gutt allikevel . Anonymous poster hash: 3ff60...275
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Han har dårlig språk i hvert fall, men er sikkert en bra gutt allikevel . Anonymous poster hash: 3ff60...275 Sorry, det er skrevet på mobilen i fullfart. Autocorrect: Altså og skikkelig. Fornøyd nå? Anonymous poster hash: a696a...01a
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #8 Skrevet 8. juli 2013 Full fart* haha! Anonymous poster hash: a696a...01a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå