Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får endel oppmerksomhet fra kvinner hvis jeg går i bar overkropp, kanskje litt i det meste laget faktisk. Jeg har kommet i flere situasjoner hvor det tydelig har blitt en spent stemning mellom kjærestepar, hvor mannen blir sinna fordi dama kikker åpenlyst.

Synes dere det er greit at jeg går i bar overkropp når jeg skal fra a til b, eller skal jeg heller ha på meg ei t-skjorte/singlet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får oppmerksomhet fordi du ser tøsete ut. Kle på deg og skaff deg litt selvrespekt, mann!

• Liker 20
Skrevet

Faen, blir så imponert.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skal du kle deg i burka når det er varmt, bare pga damene ikke skal stirre? :laugh: Nei.... Gå i bar overkropp du.

Anonymous poster hash: 00373...f4e
AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvor du er. Det ser utrolig dust ut å gå rundt i bar overkropp midt i Oslo sentrum, for eksempel, eller om du skal gå hjem fra jobb. Du trenger imidlertid ikke kle på deg for å spille fotball når du er og griller i parken eller når du skal gå og kjøpe is en gang du er på stranden.

Anonymous poster hash: 767d6...f0a

• Liker 9
Skrevet

Gå i bar overkropp på stranda eller hjemme hos deg selv du. Ellers er litt mer påkledd tingen.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Skal du kle deg i burka når det er varmt, bare pga damene ikke skal stirre? :laugh: Nei.... Gå i bar overkropp du.

Anonymous poster hash: 00373...f4e

Jeg har det fra sikre kilder at det finnes en mellomting mellom bar overkropp og burka. Skjønner det var en spøk, men skjønner ikke helt greia. Er enig i at hvorvidt damene stirrer ikke skal ha noe særlig å si, men det er vel fortsatt normalt i visse sammenhenger å ha klær på overkroppen selv om det er varmt.

Anonymous poster hash: 767d6...f0a

• Liker 2
Skrevet

For min del kan alle menn bare kaste t-skjorta. Ingen problem det. :nigo:

• Liker 4
Skrevet

Hva er galt med å gå i bar overkropp gjennom Karl Johan?

AnonymBruker
Skrevet

Gå naken, du. Er ikke såå mange shærstepar at det gjør noe. Vi single må jo ha noe å sikle på også.

Alle burde egentlig bare gå nakne. Det gjør jeg :danse:

Anonymous poster hash: a6d09...f46
Skrevet

Se på andre. Går andre karer i bar overkropp, kan du også.

Om ikke, ta på deg skjorta. :-D

• Liker 4
Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Når jeg ser mannfolk gå i bar overkropp på gata så ser jeg ikke på dem fordi det er hot, men fordi det ser latterlig ut å gå halvnaken på gata.

• Liker 9
Skrevet

Det spørs, har du teppe på kassa og øl mage bør du definitivt ikke gå i bar overkropp.

• Liker 1
Skrevet

Gå da for all del i bar overs om du føler for det, og gi blaffen i hva andre måtte synes.

Dersom du har en veltrent kropp i tillegg så er det bare et stort pluss for oss (single) damer;-)

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, så menn kan bli sure om dama stirrer på andre menn altså. De får ta seg sammen og jobbe med seg selv, la dama stirre. Det er jo det vi damer får beskjed om. :)

Anonymous poster hash: 0264f...5a4

• Liker 5
Skrevet

Hvor skal verden ende

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg får endel oppmerksomhet fra kvinner hvis jeg går i bar overkropp, kanskje litt i det meste laget faktisk. Jeg har kommet i flere situasjoner hvor det tydelig har blitt en spent stemning mellom kjærestepar, hvor mannen blir sinna fordi dama kikker åpenlyst.

Synes dere det er greit at jeg går i bar overkropp når jeg skal fra a til b, eller skal jeg heller ha på meg ei t-skjorte/singlet

kle deg slik du vil. Ikke ditt problem at folk stirrer

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs, har du teppe på kassa og øl mage bør du definitivt ikke gå i bar overkropp.

Har man dårlige holdninger kan man holde dem for seg selv.

See what I did there?

Anonymous poster hash: a6d09...f46

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg, som dame, tenker med en gang at du er en fyr som rett og slett byr på sin beste feature t.o.m. før han vet at jeg eksisterer, nemlig kassa si. Er det det beste han har å tilby, så går jeg videre. Og jeg går videre, for de fleste som bruker enhver anledning til å flashe tits har som regel ikke mer å by på.

Anonymous poster hash: f8020...530
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...