Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en del ting og tang i skuffer og skap som jeg gjerne kunne tenkt meg å få igjen noen kroner for.

Handler selv på Ebay, men å selge der når man bor i Norge er jo bare helt dødfødt med de prisene som Posten har.

Så da tenkte jeg QXL.

Er det noen som har erfaring derfra (QXL), og hvilken erfaring fikk du ?

Anonymous poster hash: cc0db...8fd
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

QXL er til å stole på. Aldri opplevd problemer der. De kan naturligvis ikke kontrollere hva slags folk som registrerer seg, men det er et stort marked med hovedsakelig seriøse og ordentlige folk - og det beste norske alternativet dersom du ønsker å auksjonere bort fremfor å annonsere slik man gjør på Finn.no. Er vel derfor f.eks. TV-aksjonen også bruker dem.

Anonymous poster hash: 8475a...37a

Gjest Skogkar
Skrevet

God erfaring. 99% av brukerne er seriøse, og så lenge de har 99% eller 100% gode karakterer så er de til å stole på. Men det er ikke lett og få solgt ting og tang der. Om du har ting som er mer eller mindre verdiløse, så kan du nesten ikke regne med at noen vil ha det. Er det litt større ting, så er nok Finn bedre. QXL er det mange seriøse samlere som frekventerer, og de er pirkete på hva de vil ha.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar begge to :-)

Da er min oppfatning i likhet med andres, at QXL er seriøst, men et relativt lite og tregt marked, bortsett fra samlere.

Da er det nok bedre å legge det ut på finn.no :-)

Anonymous poster hash: 1160a...553

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...