^me^ Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 (endret) Det er mange som laster ned musikk, serier, filmer osv. Nå har det kommet nye lover som tredde i kraft 01. juli som skal ta de som er "av og til pirater". http://www.hardware.no/artikler/sa-lett-kan-du-bli-tatt-for-piratkopiering/116723 Hvis du har lastet mye ned før loven kom, kommer denne til å endre dine nedlastningsvaner nå? jeg er litt usikker på om det er lov å spørre om dette på forumet, men dere får bare slette dette om det skulle være i mot reglene. Endret 8. juli 2013 av ^me^
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Jeg har så godt som aldri lastet ned, gjør det fortsatt så godt som aldri. Skal jeg se på noe ser jeg på det på nett. Det er bare en sjelden gang at jeg laster ned noe musikk. Da er det gjerne noe veldig spesielt som har falt i smak, som sist var det "Auferstanden aus Ruinen". Spesielt med andre ord. Så jeg er ikke redd eller bekymret for noe. Anonymous poster hash: 8efb6...e51
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Ja, lastet ned mye tidligere (og kjøpte det etter at jeg hadde sjekka ut om det var bra). Nå streamer jeg istedet, finnes jo tonnevis av gratis streamesider Anonymous poster hash: 90971...969 1
Gjest Hyssingen Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Har aldri lastet ned filmer og serier, men har lastet ned noe musikk fra youtube. Kommer til å slutte nå, mest fordi jeg skaffet med spotify.
orgus Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Laster ned like mye som før. Skulle gjerne kjøpt og betalt for nedlastning om det lovlige tilbudet hadde vært i nærheten av kvaliteten som piratmarkedet tilbyr. 2
Gjest Funky Punk Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Laster ned like mye som før. Ingen har kommet på døra her enda min mann allerede har vært under overvåkning i mange år.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 (endret) Både HBO og Autodesk har uttalt at de ikke kommer til å forfølge piratene, rett og slett fordi de forstår at det er pga dem at de har ryktet de har. Endret 8. juli 2013 av Gjest
Singha Skrevet 8. juli 2013 #8 Skrevet 8. juli 2013 Ingen har kommet på døra her enda min mann allerede har vært under overvåkning i mange år. Interesting! Jeg har ikke lastet ned etter lovendringen, men det er mest fordi det ikke er noen serier jeg følger med på som sendes i sommer så jeg streamer bare alt jeg ser på på Netflix. Tar igjen gamle serier jeg ikke har sett. Spørs nok om jeg ikke finner meg en streamingside når tegneseriene på Fox starter igjen. Jeg har ikke egentlig behov for å ha filene lokalt hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå