Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er faktisk mitt første innlegg i dette forumet her!!:) Jeg møtte en herlig gutt på konsert for snart 4 mnd siden, en uke før vi møttes hadde han gjort det slutt med dama si og de var kjærester i tre år, samboere i 2. Han sier nå at vi møttes på et perfekt tidspunkt og alt er sånn det skal være, han fikk møtt moren min en kveld hun var på besøk, også plutselig spurte han om jeg ville besøke han hos familien sin, han bor i samme by som meg og kun på besøk hos foreldre. De bor nesten fem timer unna med buss, så bestemte jeg meg for å sette meg på bussen og besøke han hos sin familie. De alle var kjempe hyggelige og virket som de likte meg, viktigere enn det var vel å se han så lykkelig, noe både moren og faren hans sa, at jeg var en god jente og han er forelsket i meg. Selvfølgelig ble jeg glad! Så sa han at han elsket meg, ikke elsket elsket- men elsket alt ved meg på en måte, vi begge er ganske sære... Hehe. Men ihvertfall så ble jeg litt forvirra av det hele, fordi alle i familien og vennene hans kaller meg dama hans, og det er koselig! Men vi snakket om det en gang, og jeg merker på han at jeg kanskje ikke helt er dama hans, kjæresten eller ja. Han sa noe som hørtes ut som han sa det var litt tidlig tror jeg.. Syns det er litt dumt, men jeg skjønner han jo..blir bare usikker på hva vi er og hvor dette "forholdet" fører.. Vi er mye med hverandre og er med hverandre på fester og møter vennene til hverandre også! vi er ganske like og gode mot hverandre.. Ingen av oss har sex med noen andre heller, vi sover mye hos hverandre, nesten hele tiden. Han er forresten eldre enn meg også. 28 og jeg selv er 18. Hadde satt pris på om noen skrev et eller annet så jeg kanskje kan skjønne han litt bedre? Og ikke stresse så mye med alt det kjærestetullet..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver virker jo veldig reflektert for å være en 18 åring da. :)

Hvor lenge har dere holdt på nå da? 3 - 4 mnder? Det burde vel gjerne være på tide med en liten samtale om hvorvidt dere ser dere sammen med hverandre fremover da?

Anonymous poster hash: 6da6e...231
  • Liker 1
Skrevet

Du skriver virker jo veldig reflektert for å være en 18 åring da. :)Hvor lenge har dere holdt på nå da? 3 - 4 mnder? Det burde vel gjerne være på tide med en liten samtale om hvorvidt dere ser dere sammen med hverandre fremover da? Anonymous poster hash: 6da6e...231

. Hehe, takk takk:-) ja, nærmer seg fire måneder nå. Jeg syns egentlig det jeg også, men får ikke det svaret jeg vil ha av han, blir bare usikker på om jeg kanskje bare kaster bort tiden min og ender opp med å bli såret..
AnonymBruker
Skrevet

. Hehe, takk takk:-) ja, nærmer seg fire måneder nå. Jeg syns egentlig det jeg også, men får ikke det svaret jeg vil ha av han, blir bare usikker på om jeg kanskje bare kaster bort tiden min og ender opp med å bli såret..

Vel, som det enkeltindivide du er, i et det parforholdet dere har, så synes JEG du fortjener å få høre hva han har å si. Altså, du vil jo muligens ikke få det svaret du ønsker, men du vil få et svar hvert fall.

Anonymous poster hash: 6da6e...231

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke kast bort tid på en som ikke vil gi deg et svar på hvor dere står. Det fortjener du.

AnonymBruker
Skrevet

Kankje han synes det er litt tidlig å kalle deg dama hans siden han nettopp har gått ut av et forhold. Kankje det er det som holder han igjenn? Men sånn du skriver så hørest det ut som dere er på god vei til å bli kjærester :)

Jeg møtte selv en fyr rett etter et brudd. Og følte litt for å holde litt tilbake, men det gikk jo ikke når han var så frampå og så bestemt på å få meg ;) Så vi ble jo et par

Anonymous poster hash: c1c5f...ad7
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke kast bort tid på en som ikke vil gi deg et svar på hvor dere står. Det fortjener du.

Gjest Gjest
Skrevet

Beklager Lola, men jeg tror den her fyren holder deg litt på gress, på en måte.

Skrevet

Skrevet

men hvorfor i allverden skulle han dra henne med til foreldrene sine da??

Gjest Gjest
Skrevet

men hvorfor i allverden skulle han dra henne med til foreldrene sine da??

Det lurer jeg også på.

• Liker 1
Skrevet

føler litt at jeg nesten kaster bort tiden min på han, ja.. Men det er ikke så lett med han her. I tillegg til dette, så møter han ofte eksen sin, har skjedd flere ganger at han har måtte dratt fra meg for å møte hu (hun er veldig masete) og hater tanken på at han har møtt noen andre og ringer han ofte når hun vet han er med meg..
Skrevet

Takk for svar, folkens!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...