Gå til innhold

Ha på eller ta av solbriller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Nå har jo endelig sola kommet og det er fristende å gå med solbriller på. Så kommer dilemmaet når man er eller møter andre, tar man dem av - eller beholder man dem på? Når gjør dere hva?

Jeg tok bussen med en kollega hjem fra jobben som jeg ikke kjenner så godt, og jeg beholdt brillene på. Følte meg litt frekk, for du får jo liksom ikke blikkontakt med vedkommende :klo: ...men så hadde jeg også sola rett imot meg, så slapp jo å myse og.

Anonymous poster hash: 2577d...af8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg møter noen utendørs og det er mye sol har jeg brillene på. Hater å sitte å myse.. Men på bussen er det vel ikke nødvendig å ha de på?

Kommer rett og slett an på hvor mye sol det er, og hvor du befinner deg:)

AnonymBruker
Skrevet

Tar de av! Føler det er riktig,og synes det er litt ubehagelig å snakke med fol som har på solbriller.

Anonymous poster hash: f1475...218

• Liker 2
Skrevet

Tar de av dersom jeg slipper å sitte og myse, ellers beholder jeg dem på.

Skrevet

ta de alltid av når dere hilser og skal sette dere ned. Så tar jeg de på igjen etterpå.

Eller så setter jeg meg gjerne med ryggen til solen.

Skrevet

Jeg gjør som Wonders, tar av solbrillene når jeg hilser og tar dem på igjen litt senere, er det sterk sol rett i øynene på meg kommer de på igjen kjapt. Det er høflig å sørge for blikkontakt med en gang, synes jeg.

Skrevet

Er det sol, så er det sol. Jeg kan se hvorfor det kan oppleves som frekt å ikke ta dem av, men det kommer jo helt an på hvor mye sol det er. Hvis jeg har sola rett i øynene ser jeg ingenting, og sminken begynner å renne. Men hvis sola ikke er så veldig sterk, hender jeg at jeg tar dem av.

Skrevet

Jeg har styrke i mine solbriller, så når jeg tar de av må jeg ta på de vanlige brillene mine. Sånn bytting i tide og utide blir styr med brilleetui opp og ned fra veska. Nei, føler jeg behov for solbrillene så beholder jeg de på. I alle fall når jeg er sammen med kjentfolk.

Gjest C4r1n3
Skrevet

Jeg beholder dem på (har styrke i glassene forresten, men hadde beholdt på uansett tror jeg) og bryr meg ikke om hva noen måtte tenke eller mene om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...